Hoe is deze website opgebouwd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaza76

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2018
Berichten
4
Ik heb specifieke ideeën over een nog te bouwen website. Ik probeer al vanaf november via freelancer.com mijn wensen te formuleren maar vind niet de juiste developer. Kan iemand mij helpen om een duidelijk technisch geformuleerd offerte op te stellen en kan iemand mij vertellen hoe een bepaalde website is opgebouwd met welke programma’s en technieken van de volgende website:
http://m.cement-tiles.com/encaustic-cement-tile-simulator/index.php

Ik heb wel wensen voor een andere lay-out. Help aub.
 
En wat wil je precies weten over die site?
Onthoud wel dat we alleen kunnen gissen en gokken. De daadwerkelijke productionele code en opslagmethoden kunnen we niet inzien.
 
Laatst bewerkt:
Alle technische informatie die u mij kunt geven is welkom.
 
Het enige dat ik kan zien is de HTML, JS en CSS-source, en dat is dan voornamelijk alleen de opmaak en gebruikersinteractie. En dat ze blijkbaar PHP als programmeertaal gebruiken. Ook gebruiken ze Apache als webserverder. Waar dat zegt alleen nog maar de basistechnieken over het platform waarop de site staat.

Misschien kan je wat meer informatie vergaren bij de makers van de site. Want voor ons is het gissen en gokken, en daar heb je weinig aan.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet hoe ik de makers kan achterhalen. Vaak zet de bouwer dat niet bij op verzoek heb ik gehoord en het bedrijf vragen wie hun site heeft gebouwd is ook niet echt tactisch.
 
Maar je hebt me al heel wat bijgeleerd, bedankt voor je info
 
Vast gemaakt met een CMS/incl database gemaakt, iets als WP.
https://www.wphandleiding.nl/wordpr...matie/wat-een-content-management-systeem-cms/
Kijk maar eens of je vrije templates kunt vinden waarmee je zoiets kunt opzetten.
Joomla is een ander grote CMS tool.
Google maar eens op de verschillen tussen WP en Joomla.
Ook van Joomla zijn er veel gratis templates.
Zelden zullen ze exact kunnen wat je wilt, dus dan moet je of tevreden zijn met de gratis WP of Joomla template.
Anders zul je of iemand moeten huren of je moet het zelf leren... een mooie uitdaging.
Succes..
 
Wat ik je kan aanraden is om heel duidelijk een stap voor stap uitleg te maken, van hetgeen je echt wil, zodat ze op Freelancer.com dit goed voor je kunnen toepassen. Je hebt er immers al een mooi voorbeeld bij, dan moet het niet zo heel lastig zijn om dit te begrijpen lijkt mij, voor een developer?
 
Je moet geen volledig lastenboek op te stellen voor een website . Het voorbeeld dat je gaf is maatwerk of lijkt(kwaliteit) geen cms.
Dus budjet is bepalend . Kan je een software architect betalen ? mail dan helpmij@one2try.be
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan