Worddocument plaatsen in Pagemaker6.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Reetsenbakker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2018
Berichten
3
Mijn documenten worden opgemaakt in Word 2010 en opgeslagen als Word 97-2003. Een .doc bestand.
Graag had ik hiervan een boekje gemaakt in mijn ouwe Pagemaker 6.5.
Pagemaker weigert de bestanden te plaatsen niettegenstaande .doc wel geopend worden.
De compatibiliteits-modus is nochtans uitgezet via Bestand - Info - converteren.

Kan iemand mij hiervan de reden geven?
Dank
 
Laatst bewerkt:
Dit is geen Word vraag (er gaat immers niks fout met je Word document) maar een Pagemaker vraag. Daar hebben we geen apart forum voor en volgens mij is 6.5 ook niet de meest recente versie. Sterker nog: voor zover ik weet draait PM 6.5. niet op een 'moderne' computer want het draait niet op 64 bits maar op 32 bits. En dan heb je het over Windows XP etc. En ik denk dat je probleem eerder daar ligt dan aan het Word document. De laatste Pagemaker (7.02) schijnt wel onder WIndows 10 te kunnen draaien, dus misschien is dat nog een optie. Maar de vraag zou dus eerder in het forum <Overige software> thuishoren dan in het Word forum, waarvan ik denk dat de meeste mensen zullen denken: "Pagemaker? Nooit van gehoord..."
 
Maar ik dacht: als ik een word document opsla als "word 97-2003" het wel een 32-bit bestand zou zijn.
(Pagemaker 7 kost ongeveer 400€. Dat is een beetje veel voor mijn pensioentje.)
Met dank voor uw reactie.
 
Maar dat is, vermoed ik, het probleem ook niet, dat zit 'm eerder in het besturingssysteem. Tenzij u nog op een XP machine werkt. U zou nog een rtf export/import kunnen overwegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan