• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Automatisch invullen

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlackBullet

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2014
Berichten
13
Beste mede-forumleden,

Hier een vrij lastige kwestie (of ik denk veel te moeilijk). Dit gaat over het maken van een projectplanning.

Van de klant krijg ik het gewenste opleveringsmoment (blauw) daar vooraf moet de productietijd (oranje) en al de andere momenten worden vast gezet.
Nu kan ik dit allemaal handmatig gaan doen (of opmaak kopiëren) maar dat is geen doen in het originele bestand. (bijgevoegd is een voorbeeldje ofc.)
Zelf heb ik al geprobeerd om een formule uit te zetten met stuk of wat "als" functies maar dat was zo foutgevoelig en onoverzichtelijk dat mij dat geen goede oplossing bood. misschien een VBA-oplossing? maar ik heb daar totaal geen verstand van.

Samengevat: ik wil graag het opleveringsmoment invullen (nr. 41) en dan dat de rest dat vooraf automatisch word ingevuld.

Hopelijk kan iemand mij de oplossing bieden en mij een hele boel werk besparen.

Bekijk bijlage Projectplanning.xlsx

Mvg,

BB
 
Hier een oplossing met een iets andere insteek
Hierbij vul je in een extra kolom de week van oplevering in.
De rest wordt dan automatisch ingevuld.
 

Bijlagen

  • Projectplanning_3.xlsx
    16,4 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan