Schijf E

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1261

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2018
Berichten
1
Hallo ik heb een vraag, er is een reparatie gehad op mijn pc en er is een andere schijf geplaatst en op een andere E schijf met de systeem gereserveerde bestand van mijn oude C schijf, hoe kab deze openen dat ik er weer oude programmas kan installeren op mijn nieuwe C schijf.
 
Terug gaan en dat laten doen?
Was er niet gekloond en waarom zit die oude er nog in dan als dat de oorzaak was?

Software dien je helemaal opnieuw te installeren als de harde schijf is veranderd zonder dat de oude was gekloond.
 
Welkom op het Helpmij.nl forum.
In de werkplaats zullen ze een Windows backup gemaakt hebben, dat is van de bestanden in Mijn documenten, Mijn afbeeldingen en dergelijke en ik denk ook de systeeminstellingen. In Windows backup zal dat bestand dan terug gezet kunnen worden. Behalve dat dit niet veel voorstelt heeft dat niets te maken met het bewaren van jou programma's of andere gegevens. De programma's die je gebruikt zal je zelf weer bij elkaar moeten zoeken en installeren. Zeg het maar als het anders is. Voor een backup kan je een image maken (image bestanden kunnen verspreid staan over meerdere DVD's) of een kloon op een tweede harde schijf. Bestanden kunnen automatisch in de cloud opgeslagen worden en bladwijzers van de Internet browser moet je exporteren naar een bestand om te kunnen bewaren.
 
De vraag is onduidelijk. Het juiste antwoord is:
Terug gaan en dat laten doen.
Dat is een kwestie van service verlenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan