(gedeelde) printerprobleem na laatste updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
Goedenavond,

Ik heb een netwerk waar meerdere pc's in hangen in een domein. Een van de PC's heeft een printer en deze staat gedeeld zodat alle andere pc's kunnen printen.
Sinds de laatste updates van afgelopen dagen wilde eerst geen van de pc's meer printen. Ik heb overal vervolgens de printer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd. Nu kan ik weer overal printen, maar er zit een vertraging van 15-20 seconden tussen het moment dat ik afdruk en de printer ook echt gaat beginnen. Die vertraging was er eerder niet. Het gaat niet om foto's of zelfs maar om hele brieven. Het is een labelprinter dus al wat er over het (gigabit) netwerk naartoe wordt gestuurd zijn 3 regels tekst.
Ook draait er op alle pc's een up to date virusscanner en wordt er nooit iets op geïnstalleerd (gebruikers hebben de rechten hier niet eens voor).
Wat het ook is, het gebeurt op alle pc's, behalve de pc waar de printer fysiek aan hangt. Ik heb ook daar de printer al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en weer gedeeld, maar zonder succes.

Zijn er al meer problemen bekend met en na deze updates?
 
Ik heb het inmiddels geprobeerd maar helaas geen effect. Probleemoplosser vindt ook geen fouten, waarschijnlijk omdat printen gewoon werkt, alleen vertraagd.
 
Dan ben ik ook uitgeblust. Jammer dat het niet goed gaat. Ik kan er ook geen oplossing voor vinden. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan