KB4090913 error 0x800f0922

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
goedendag, de volgende update heb ik gekregen , deze weigert te installeren en komt dan met error 0x800f0922 , bij iedere keer pc aanzetten gaat pc weer proberen update te installeren, waardoor pc traag opstart , hoe kan ik de update toch installeren.? verwijderen van KB4090913 lukt ook niet, zie deze nergens staan.?

• 2018-02 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1709 for x64 gebaseerde systemen (KB4090913)

Bedankt .Kees
 
Hallo, heb alles wat aangeboden is geprobeerd, maar weigert te installeren. in de lijst UPDATE status blijft hij staan met tekst MISLUKT , en bij iedere herstart gaat hij het weer proberen, krijg hem niet uit deze lijst.
In de lijst geschiedenis update staat deze ook niet.
wat mij nu wel opvalt is , is dat Defender "Virus en bedreigingsbeveiliging" geen groen vinkje meer staat.
Terug naar vorige instelling accepteerd hij ook niet.?
weet ook niet als er een automatische update komt of dan PC wel installeer omdat de weigerende KB er nog steeds staat.

wat o wat kan ik nog doen.??
 
Verwijder je virus scanner. Defender neemt het over van je.

Welke virus scanner heb je, verwijder deze tijdelijk.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik gebruik alleen Windows Defender. Firewall staat ingeschakeld, prestaties en status apparaat ingeschakeld,app en browser beheer ook. Alleen bij virus en beveiliging staat onbekend en geen groen vinkje.
Heb er foto van, doch geen idee hoe ik deze mee kan zenden.?
 
YES..YES..manamana....malwarebytes gedownload en deze zijn werk laten doen, er kwamen best wel wat besmettingen bovenwater , deze in laten verwijderen oid. daarna opnieuw opgestart en nogmaals laten scannen en niets meer aangetroffen, kij ik nu bij Defender dan staat daar weer het vinkje bij Virus en beveiliging. De update waar het allemaal mee is begonnen is nog steeds niet te verwijderen, maar geeft voorals nog geen probleem meer, verwijderen lukt nog steeds niet. zolang deze geen storende factor meer is laat ik deze maar met rust....hopelijk dat hij ook niet meer gaat proberen om te installeren.??
Indien morgen pc verder geen probleem meer meld zal ik status op gereed gaan zetten.!!

voor nu VELE DANK met je hulp. DEFENDER werkt weer.
groet Kees
 
Kees dat is goed nieuws. Laat maar weten als er nog wat is.

Groet Eef.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan