Geluidsignaal omzetten naar Bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

WimGoo

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2011
Berichten
139
Ik heb een Onkyo AV receiver TX-SR309 waar geen bluetooth mogelijkheid in/op zit. Weet iemand of het mogelijk is om het uitgangssignaal om te zetten naar bluetooth? Ik heb mijn TV ed aangesloten op mijn reveiver en wil het geluid via een bluetooth koptelefoon ontvangen omdat mijn oren wat achteruit gaan. Ik hoef dan het geluid van de receiver niet zo hard te zetten dit tot genoegen van mijn familie.
Ik hoor het graag.
 
Idd prima tip.
Voordeel van NL-webshops is dat je het proberen kunt en terug sturen als het niet bevalt.

Heb hem zelf voor minder dan de helft als zend/ontvanger hier gekocht.
https://www.banggood.com/BTI-029-Bl...l-Dongle-Aptx-p-1174571.html?cur_warehouse=CN

Let goed op of er teveel ruis of brom opzit. Treedt vooral op als je de voeding uit een usb poort haal waar het geluid ook vandaan komt door een kans op een aardlus.
Dus eigen voeding (ik had er nog een liggen, zo'n stekker met een usb poort die ruim 1A aankan).
 
Kwestie dus van de reviews zoeken, niet alleen op deze webshop pagina en dan vergelijken.

Ik heb voor mijn type gekozen omdat ik hem overal op aan wil sluiten, dus die nog goedkopere usb types vallen dan af.
De bron mag bij mij analoog of digitaal zijn (licht), en als ie maar spanning krijgt via een adapter dan is het ok.

Zoek dus goed uit welke doelen je hebt, niet alleen nu maar ook mogelijk later, vandaar ook een BT zender/ontvanger in een kastje en dus niet een BT zender OF ontvanger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan