Brichten verzenden maar niet ontvangen via Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

msahc

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Berichten
14
Hoi,

Tot zolang ik geen oplossing heb voor migratie van bestanden en adressen blijf ik e-mail binnenhalen op desktop met WLM
Weet iemand hoe ik ondertussen op men laptop via Outlook men mails niet zie binnen komen, maar enkel kan gebruiken voor verzenden.

Ik ha de inkomende server al mismeesterd, maar dat helpt niet. Ze blijven binnen komen op de laptop , als ik die gebruik voor de desktop.

Met dank

Msahc
 
Waarom wil je niet een enkel programma gebruiken? De bedoeling van mail is toch dat je wilt verzenden en ontvangen?
 
Antwoord aan PHP4U

Hoi ,

Zodra ik men e-mails overgedragen krijg, alsook men adressen van WLM naar Outlook , dan gebruik ik ook één en hetzelfde programma ( Het lukt nu nog niet) Maar dan nog wil ik slechts op 1 pc mail binnen halen.

Bedankt voor je interesse. Heb je ook een antwoord voor me, graag. ;-)

Msahc
 
Je kan het wel over zetten, maar ik neem aan dat je ook alle verzonden mails over wilt zetten. Dus kan je het beter in één keer doen.
Pas geleden heb ik een PC van WLM naar Mozilla Thunderbird gemigreerd, en dat heb ik met een add-on in 10 minuten tijd voor elkaar gekregen. Daarbij was er nog 25 minuten nodig om alles over te kopiëren.

Voor WLM zijn er ook legio mogelijkheden om mails te migreren:
https://www.seniorweb-leek.nl/ja/ar...a-30-06-2016-niet-meer-met-microsoft-adressen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan