van pdf2doc geeft geheel veranderde opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceesheymans

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2007
Berichten
5
Beste Huijb,
Ik heb een boek geschreven en overgezet naar PDF. Nu kan de drukker het niet gebruiken omdat de pagina's op A5 formaat overgezet zijn op een A4, en ze dus niet goed op elkaar komen in schoon- en weerdruk.
Nu ik ze heb teruggezet naar Word krijg ik een totaal veranderde opmaak: alle alinea's verspringen, het is geen gezicht.
Hoe los ik dit op?
Cees Heijmans
 
Gewoon het origineel bewerken en dat opsturen. Tenminste je hebt het origineel toch nog wel.

Alternatief de hele inhoud vanuit word naar kladblok kopieren. De inhoud van kladblok vervolgens in een NIEUW word document plakken en de opmaak weer opnieuw toevoegen.
 
Wie is Huijb eigenlijk?? We zitten toch niet mee te lezen in een privé conversatie?
 
van pdf naar Word

Nee, het originele manuscript heb ik na het converteren naar pdf verwijderd, stom genoeg!
 
Twee dingen. Je werkt uren aan een manuscript in Word zonder een back-up/reservekopie. Dat is al de waanzin ten top omdat er altijd wat mis kan gaan tijdens het werken aan een dergelijk arbeidsintensief document. Er kan wat mis gaan bij het opslaan en de pc/harde schijf kan een storing krijgen. Als je dan het document hebt opgeslagen maakt je ook nog eens geen back-ups op externe HDD's. Rest de vraag neem jij jouw eigen werk/boek wel serieus? Is dit onwetendheid, een grap? Ik weet het niet. Geregistreerd op 10 juli 2007. Inmiddels hebben de procedures betreffende reservekopieën en back-ups wel duizend keer op Helpmij.nl gestaan. Het is jammer, ik zou het graag oplossen maar ik weet niet hoe.

Neem aan dat je een recoverytool hebt gebruikt want bestanden naar de prullenbak zijn niet altijd definitief verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan