Verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

verkeerden1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2011
Berichten
3
Ik wil graag een vba code om een bereik automatisch te kopiëren. Uit bereik C3:F30 elke derde regel met kleuren kopiëren naar bv J6:M24 met een regel ertussen.
 

Bijlagen

  • verplaatsen.xlsx
    10 KB · Weergaven: 39
Laatst bewerkt:
Zoiets...?
 

Bijlagen

  • verplaatsen.xlsb
    15,7 KB · Weergaven: 35
Hoi Jack,

Bijna wat ik zocht. Dank voor je snelle reactie en oplossing. Ik wil zodra je in de tabel wat verandert er automatisch gekopieerd wordt.
Ik heb het met "Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)" geprobeerd maar dan loopt het vast en krijg een foutmelding.
Enig idee????
 
Laatst bewerkt:
Even voor de beeldvorming;

- Welk nut heeft dit?
- Over welke tabel heb je het?
- Waar is het Change event te vinden?
- Waar loopt het Change event op vast? Of beter gesteld; Wat loopt er vast?
- Welke foutmelding krijg je?
 
En dan nog steeds voor elke derde regel, of nu voor alle regels die je veranderd?
 
Dit gaat een lang lijstje met vragen worden voor er een concreet antwoord gegeven kan worden.

Is het wijzigen van de achtergrond- of tekstkleur ook een wijziging die iets moet doen? (geeft standaard geen trigger voor het Change event)
 
de tabel is een rooster met dienstnummers. De achtergrond- en tekstkleuren wijzigen automatisch dmv van een macro. Dit geldt voor de hele ""tabel". Regel 1,4,7 ect zijn voor persoon 1 en 2,5,8 zijn voor persoon 2 ect ect. Deze regels moeten dan automatisch gekopieerd worden naar het rooster van deze persoon. Met achtergrond- en tekstkleur.
De fout is 1004. excel loopt vast en sluit af.
 
Over welke macro heb je het? En is het voorbeeld wel representatief?
 
En 3,6 en 9 ook nog?
Ieder een eigen tabel?

Plaats een voorbeeld zoals het moet worden.
 
Ik denk dat je met een filter of draaitabel beter af bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan