CCleaner schoonmaken scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.477
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Bij de laatste versie van CCleaner 5.41 krijg je na het schoonmaken rechts twee blokken in beeld wat schoon gemaakt is. Privacy en Junk. Dit waren bij de eerdere versie gewoon standaard regel. Je kunt overschakelen naar regels met > Show Advanced Report, maar bij de volgende keer staat die weer op die twee blokken. Hoe zet je dat vast op weergave regels, is Show Advanced Report?
 
Laatst bewerkt:
hallo.

Ga naar opties.
Dan klik geavanceerd.
Dan de bovenste optie aanvinken.


Groeten Cees.
 
Met dank. Helaas dat schiet niet echt op. Je krijgt dan een lijst met bestanden en bovenaan moet je dan weer op Uitgebreid rapport klikken om de regels te krijgen.
 
Dit is de INI file van de nieuwe CCleaner. Daar zit geen instelling bij om de oude manier van tonen te gebruiken.
Het is dus gewoon zoals de nieuwe versie werkt en kan je niks aan veranderen:
Code:
[Options]
Brandover=0
Language=1033
SkipUAC=1
UpdateKey=03/15/2018 10:06:23 PM
WipeFreeSpaceDrives=
CookiesToSave=*.avast.com|*.ccleaner.com|*.ccleanercloud.com|*.piriform.com|accounts.google.com|facebook.com|google.com|icloud.com|login.live.com|twitter.com|www.google.com|yahoo.com
RunICS=0
Monitoring=1
SystemMonitoring=1
CheckTrialOffer=0
WINDOW_LEFT=366
WINDOW_TOP=131
WINDOW_WIDTH=1073
WINDOW_HEIGHT=734
WINDOW_MAX=0
SystemMonitoringRunningNotification=0
LastMonitoringNotificationTime=03/10/2018 11:40:10 AM
LMN=2|3|0|0|0|0|4|0|0|0||||
SystemMonitoringNotificationTime=11/25/2016 11:24:04 AM
NewVersion=
(App)Mozilla - Cookies=False
NewVersionNotification=0
AutoICS=1
(App)Microsoft Edge - Saved Passwords=False
AnalyzerTypes=1|1|1|1|0|0|0
SystemAnalyzerDrives=C:\
LastMonitoringShowNewVersion=5.40.6411|03/10/2018 11:40:10 AM
LatestICS=5.41.6446
ClientUUID=93449473-0062-481c-9baa-c174562696a2
cmp_ccpu=03/15/2018 09:59:41 PM
cmp_u=01-ccpu
cmp_uv=001A
cmp_t=00-tips
cmp_tv=001
WipeMFTFreeSpace=0
DefaultDetailedView=1
 
Ik ben daar nu anderhalf uur mee bezig en ik vind het schandelijk. Dat wat Cees schrijft is ook op internet te vinden, maar is dus een keiharde leugen. Vervolgens even gekeken bij SeniorenNet omdat daar ook altijd veel te vinden is over CCleaner.
Het is dus gewoon zoals de nieuwe versie werkt en kan je niks aan veranderen:
Dan is meteen duidelijk dat die nieuwe eigenaar er geen kaas van heeft gegeten. Ook werkt het programma niet meer zoals bij de vorige versie. Duidelijk langzamer en blijft soms haperen. Als er schoongemaakt is en de functie wordt even later weer gebruikt blijft die soms lang hangen. Onzinnig natuurlijk.

Die nieuwe eigenaar heeft een andere agenda dat is wel overduidelijk.
 
De keus is aan jou natuurlijk. De oudere versie blijven gebruiken of een betere zoeken.
Wat snelheid betreft merk ik hier geen enkel verschil tussen deze en de oudere versie.
 
Laatst bewerkt:
De oude weer gedownload en geïnstalleerd. Ik had een aantal wijzigingen doorgevoerd en dan is het lastig te beoordelen waardoor er veranderingen in de werking optreden. Caiway had vandaag ook problemen.
 
Dat las ik inderdaad. Ik heb geen Caiway dus geen last van gehad.
 
Opgelost door versie 5.40.6411 van FileHippo.com te downloaden en te installeren.
 
Die wijziging zit er in vanaf versie 5.41, dus niet meer updaten dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan