Hi8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Goedemiddag. Ik heb een Sony handycam camera op zolder gevonden,en hij werkt nog. Nu is mijn vraag ,bij deze camera is een stekker mee geleverd met een geel en een zwarte tulpstekker.Dit is denk ik voor het mono opnemen en het monogeluid.Maar aangezien ik geen tulpaansluitingen meer heb op de tv,hoe kan ik deze dan het beste aansluiten. Ik heb alleen HDMI en usb aansluitingen .Ik heb wel een verloopstekker van scart,maar die aansluiting heb ik ook niet meer.Het betreft hier een Sony Handycam videocamera met als nummer CCD-TRV228E. Weet iemand iets..???
 
Vraag mij af of een video grabber op een tv (opslag) gaat werken.... :-/
 
Het was gewoon om te proberen,maar ik zet hem denk ik op de pc,zodat ik die HI8 filmpjes over kan zetten naar een cd-rom
 
Het is misschien ook handig om het volgende, duurdere te overwegen.
Koop een tweedehands Digital8 camera die ook hi8 kan afspelen.
Later kun je ze voor pakweg dezelfde prijs weer verkopen. Je hebt dan wel het meest optimale wat je er uit kunt halen.
Er staat ergens op internet een lijst van camcorders die dat kunnen. Bij behoefte wil ik nog wel eens naar die lijst zoeken.
 
Nou,ik ga eerst die grabber proberen en dan zie ik wel verder.Bedankt voor je info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan