Mailen vanuit foto app

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker dan wordt Outlook geopend. Die staat als standaard app ingesteld.
 
Dus probleem met het nieuwe programma opgelost?
 
Dat niet hoor. Outlook stond al als mijn standaard app. Maar het zal wel niet kunnen vanuit de foto's app.
 
  • Probeer deze tip eens.
  • Ga naar de map waarin de foto's staan die je wilt verzenden.
  • Selecteer de foto('s) die je wilt verzenden. Om meerdere foto's te selecteren houdt je de Shift-knop ingedrukt tijdens de selectie.
  • Druk op de rechtermuisknop en klik op Kopiëren naar… > E-mailontvanger of E-mailgeadresseerde.
  • Er verschijnt een venster waarin je kunt kiezen of je de foto's wilt verkleinen naar een ander formaat (om ruimte te besparen) of in de originele grootte wilt verzenden.
  • Kies het gewenste formaat en klik op Bijsluiten.
  • Er wordt nu een nieuw bericht aangemaakt in het mailprogramma dat je op uw computer hebt geïnstalleerd. Vul de adressen van de ontvangers in, vul een onderwerp in en eventueel een tekst en verstuur je mail met de foto's erbij gevoegd. Je kunt zo even een mail naar jezelf sturen en dit testen.

Je kunt geen tientallen foto's versturen met dit soort. Daarvoor zijn andere programma's beter geschikt. Succes weer.
 
Laatst bewerkt:
Hmmm ... al het zo (relatief hoor) ingewikkeld "moet" kun je ook overwegen om het rechtstreeks met Outlook te doen.
Ik maak van populaire mappen altijd snelkoppelingen of zo dus je bent zo in de juiste map.
En ik neem aan dat je in Outlook ook nog tekst gaat schrijven, dat duurt meestal veel langer dan de foto's attachen, vandaar het woordje "relatief" erbij dit betrek ik dan erbij....
 
Komt wel goed. Ik verzin wel andere route. Bedankt voor al jullie meedenken!
 
Oke graag gedaan namens allen zeg ik dan maar weer. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan