• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Formulier importeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

JosEindhoven

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2014
Berichten
431
Iemand enig idee hoe ik een formulier kan importeren uit een ander excel bestand middels vba ??????????
 
rechtermuisknop op Userform en dan op exporteren klikken? vervolgens in ander bestand importeren.
 
Hoi Sjon

Zover was ik ook al. Echter als ik dit doe en het formulier middel opdrachtknop wil openen, geeft excel iedere keer de melding : Fout 9 tijdens uitvoering. Het subscript valt buiten het bereik. Heb je enig idee wat dit kan zijn ???
 
Wordt er in de code die achter de userform zit verwezen naar iets dat niet in het nieuwe bestand staat?

plaats anders het bestand even.
 
Laatst bewerkt:
Er staat een hele hoop in wat niet in het nieuwe bestand staat. Ik ga filteren en probeer het zelf op te lossen. Leer ik het meeste van. Tot zover bedankt voor je hulp. Als ik er niet uit kom dan kom ik wel weer bij je terug.
 
In een form op aanklikken, rechtermuisklik alles selecteren, kopiëren en daarna in nieuwe form plakken
met de codes het zelfde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan