• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

verdwenen mededeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

snb

Verenigingslid
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
19.725
@Mumpel

Waarom is de mededeling met aandacht voor hoe je een draad moet starten verdwenen ?

Het is bovendien prettig deze mededeling in meer subfora te plaatsen (bijv. VBA).
 
ja inderdaad. Ik had de link ook in mijn handtekening staan, maar VenA liet me weten dat de link niet meer werkte. Ik kan de link ook niet meer traceren.
 
@snb, Waarom meldt je dit niet gewoon even bij de mods? Het schrijven van namen is net een als een taal dit moet je correct doen.;)

Hier een aantal mods bij elkaar. Mods
 
Dank voor de 5 jaar oude link.:confused:

Mij lijkt zelfs de moderatorenlijst van het forum niet actueel. De naam waar jij het over hebt komt daarin niet voor.

Ik heb mijn eigen draad gewoon met het icoon 'Attendeer moderator' gemeld.
Blijkbaar met 50% succes.
 
Laatst bewerkt:
Hey snb,

Ik heb hem zojuist onder de sectie "Microsoft Office" gezet, nu is hij overal in die sectie (en subfora) te zien.

De lijst is bij mijn weten actueel, wie mis je er op :)?

m.v.g,
Rick van Lieshout
 
Ha Rick,

Prima !

Ik zag Mumzel niet op enige lijst staan, terwijl wij met haar juist kontakt hadden over de inhoud van de mededeling.
 
De lijst van moderatoren toont ook echt alleen moderatoren.

Mumzel is senior beheerder en komt dus niet in die lijst voor.

met vriendelijke groet,
Rick van Lieshout
 
Rick,

Zucht.

Mumzel staat noch bij moderatoren, noch bij supermoderatoren. Waarom zijn de kontaktlijsten van degenen die het Forum in de lucht houden niet actueel ? Ziijn er nog meer funkties en namen ? Zijn er ook beheerders, junior beheerders, superbeheerders, administratoren en daaraan gekoppelde namen?
 
Naast moderators zijn er idd ook nog beheerders.

De rolverdeling is eigenlijk vrij simpel.
De beheerders houden het forum in de lucht en de moderatoren zijn verantwoordelijk voor de staat van het forum m.b.t leden.

Als er dus iets is mag je rustig een moderatormelding maken. Als er dan een beheerder nodig is zorgen wij dat die zich ermee gaat bemoeien.

M.v.g,
Rick van Lieshout
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan