Selectie uit drie tabbladen samenvoegen in 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

rioronaldo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2006
Berichten
3
Ik heb in 3 tabbladen informatie over grondstoffen staan: Inkomende, uitgaande en correcties. Dit zijn ongeveer 300 verschillende grondstoffen, respectievelijk zijn dit 17430 regels. Elke grondstof heeft bovenaan een unieke code. Ik moet een VBA hebben dat ik in blad 4 de code kan invoeren en dat de informatie van die betreffende grondstof uit de drie voorgaande tabbladen gehaald wordt. deze moet vervolgens op datum worden gezet zodat een duidelijk beeld ontstaat van de mutaties.

Ik heb in de bijlage een voorbeeld bestand geplaatst met fictieve grondstoffen.

De Knop (nu een tekstvlak) van grondstof selectie in blad "selectie grondstof" met de input worden van de gekozen grondstof. hier moet de code getypt worden. Na het invoeren van de code moet onderstaand de informatie over die grondstof worden samengevoegd.

Ik had deze topic ook bij excel geplaatst maar zag net dat er een speciale topic is voor VBA.

Mochten mensen de oplossing hebben dan hoor ik dit super graag.

Bekijk bijlage Eindproduct Excel forumproof.xlsx
 
@ KristiaanL,
TS heeft dit duidelijk aangegeven.
Ik had deze topic ook bij excel geplaatst maar zag net dat er een speciale topic is voor VBA.
Het probleem is (voor mij dus, ik ben helaas niet echt een slimme:confused:)
Ik snap de hele opzet van TS zijn voorbeeld/vraag niet.
Met andere woorden, wat is het gewenste resultaat???
 
@KristiaanL, Goed gezien. Even op Attendeer moderater klikken dan gaat er een slotje op.

@gast0660, taalprobleempje 'ik ben helaas niet echt een slimme' is in het het Achterhoeks juiste een compliment. 'n slimme is iemand die zich niet echt op het rechte pad begeeft. En daar kan ik jou hier op dit forum niet betichten.:d
 
Het is inderdaad niet handig om dezelfde vraag in twee verschillende threads te plaatsen.

In je andere vraag stel je dat er in de lijsten goederen ontvangst, verbruik en correctie niets veranderd mag worden, maar ik zou niet weten waarom. Als je in die tabbladen iets veranderd blijven de bewerkingen gewoon werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan