outlook 2010 nieuw profiel aanmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman2

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2011
Berichten
136
mijn outlook 2010 werkt niet meer. reageert niet meer, is super traaaag, opent soms met 'kan mappen niet vinden', en loopt vast met een transparant wit scherm, super irritant dus.
Ik heb op help pagina's van MS bijna alle stappen al gehad maar niets werkt. Ik wilde nu nieuwe profielen aanmaken. Maar hoe werkt dat? moet ik dan voor alle email adressen een andere naam bedenken ofzo? Ook op mijn telefoon? ik heb 2 @gmail adressen in outlook, 2 adressen van mijn eigen website, en 2 @hetnet adressen.
Ik kom er niet uit.
Wie wil me hiermee helpen?
 
ik bedoel: kan ik de huidige emailinstellingen kopiëren naar het nieuwe outlook profiel?
 
dank manamana, malwarebytes vindt niets. Je eerste optie doet wel wat, tenminste bij sommige email adressen. bij anderen geeft ie aan dat versleuteling niet is ingesteld en/of dat ie de server niet kan vinden. Het zijn de twee @hetnet adressen waar die de server niet van kan vinden. Ik ga die maar eens opnieuw instellen dan.

Maar vind het wel vreemd jaren niets aan de hand en dan ineens dit...
 
hoi manamana. herstellen lukt niet bij de hetnet adressen. Als ik daar op herstellen klik geeft ie eerst aan dat de versleuteling niet klopt en dan doorgaan zonder versleuteling werkt niet. de standaard instelling was poort 110 voor inkomend en 25 voor uitgaand in pop3. Pop3 is grijs en kan ik niet veranderen in IMAP. andere poortnummers werken niet. ook niet als ik alle mogelijke combinaties met beveiliging probeer. Ik krijg soms een melding over een onbekend beveiligingscertificaat. Is er iets veranderd wat ik heb gemist misschien?
MAAR ik inmiddels niet meer gemerkt dat outlook vastloopt. Ik kijk het eens aan.

super bedankt zover!:thumb:
 
Om verder te gaan. Probeer geheel outlook 2010 eens te herstellen. Dus een nieuwe weg bewandelen. Je zegt Outlook loopt vast. Dus probeer dat eerst eens. Dan zien we verder.

https://support.office.com/nl-nl/ar...rstellen-7821d4b6-7c1d-4205-aa0e-a6b40c5bb88b

En/of. https://support.office.com/nl-nl/ar...rstellen-25663bc3-11ec-4412-86c4-60458afc5253

Het zit op de adressen en niet in outlook zelf. de hetnet adressen flitsen direct naar een andere map als ik dat aangeef. De gmail adressen zorgen voor vertraging. Maar in het geheel loopt outlook niet meer vast. Dus ik kan weer verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan