Dynamic Range Name

Status
Niet open voor verdere reacties.

ottoo

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2018
Berichten
9
Hallo Helpmij ers ,


Ik krijg het niet voor elkaar om een Dynamic Range Name te maken in ' Name Manager '
Ik heb vanalles geprobeerd maar Excel blijft aangeven dat er een fout zit in de opgeven Reference .


IK gebruik Excel 2010

voorbeeld van een reference die Excel bij mij gewoon niet accepeteerd :

=OFFSET(Sheet2!$C$2:$C$2,1,0,COUNTA(Sheet2!$C:$C) -1,6)

Ik wil graag dynamic range name gebruiken in VBAcode , maar zolang ik het nog geeneens voor elkaar
krijg er een te updaten , kom ik niet verder


Is er iemand die mij een tip kan geven ?

Dank voor hulp

Gr
Herman
 
Ja, lees de tips onder mijn bericht en plaats een bestandje! De formule zou volgens mij gewoon moeten werken.
 
Hoi SjonR

Mja , ik denk dat t mijn excel is die protesteerd om de een of andere wazige reden
ik krijg de formule er gewoon niet in , wat ik ook doe , pfffff

Ik denk niet echt nodig voor bestandje , maar zie bijlage voor voorbeeldje van wat ik graag als
dynamic range zou maken

VrGr
Herman
 

Bijlagen

  • test.xlsx
    9,9 KB · Weergaven: 31
Dynamisch benoemde gebieden zijn voor degenen die niet met VBA weten te werken.
 
Laatst bewerkt:
Nou ja , ik ben inderdaad een newbee , en ik probeer met de beschikare middelen mezelf het VBA te leren ,
ik kwam op internet een voor mij begrijpelijke code tegen waarvoor het nodig is om een dynamic range te maken . ( Vlookup met dynamic range)

Ok dit werkt dus niet op mijn computertje , dus ik zal inderdaad naar een andere methode moeten.

Ik hobby gewoon verder


Vrgr
Herman
 
#4 gemist? Daarnaast sluit het voorbeeld niet aan bij de vraag (Sheet2 is leeg). Wat voor onbegrijpelijke code ben je op internet tegengekomen? Ook op jouw computertje, wat er niet toe doet, is het werkend te krijgen mits je de helpers van relevante informatie voorziet.
 

Bijlagen

  • test (6).xlsb
    17,7 KB · Weergaven: 42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan