Nieuwe telefoon gekocht, kan hem nog niet gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Gisteren heb ik via een webwinkel een nieuwe mobiele telefoon gekocht (samsung galaxy a3) en die is vandaag binnen gekomen. Er zat geen simkaart bij omdat ze die daar niet verkopen en ik kan gewoon mijn oude simkaart gebruiken. Omdat die te groot was, heb ik hem in de telefoonwinkel kleiner laten maken en die zit nu in mijn nieuwe telefoon. Ik wilde hem thuis weer aanzetten, maar nu wordt er weer om een pincode van de simkaart gevraagd (puk-code?????). En die ben ik dus kwijt! Maar bestaat er een mogelijkheid om mijn code te achterhalen? Hoe doe ik dat zonder mijn mobiele nummer in te vullen? Want ik kan geen code op mijn nieuwe telefoon bekijken als ik hem nog niet eens aankrijg! En in mijn oude telefoon stoppen gaat ook niet, omdat de simkaart daar nu niet meer in past. Wie kan me hiermee helpen? Ik wil heel graag mijn nieuwe telefoon kunnen gebruiken. Op de website van mijn provider ben ik verplicht mijn mobiele nummer in te vullen als ik een account aanmaak en dan krijg ik op dat nummer de code. Ik heb daar ook nooit een account aangemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Maakt niet uit, omdat dit wellicht makkelijk kan zijn voor andere gebruikers laat ik het bericht hier staan.
 
Oops heb per ongeluk mijn bericht verwijderd. Maar wat ik al zei: het is opgelost. Ik moest de pincode van mijn oude telefoon gebruiken en daarmee is de sim kaart ontgrendeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan