LastPass niet te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Na alle krantenberichten enz. dacht ik ook maar eens aan een password manager te beginnen. Op seniorweb zag ik dat LastPass werd aanbevolen. Omdat deze daar werd aanbevolen, senior, dacht ik dan is dat waarschijnlijk ook wel een simpele voor mij. Mede ook omdat hij in het Nederlands is.
Maar installeren gaat niet. Ik heb het nu zo'n 10 keer geprobeerd maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding.
Is er iemand die misschien weet hoe dat komt en ik dat wel gedaan kan krijgen?
Ik gebruik de versie voor Firefox omdat ik die browser gebruik.
Mocht er iemand een andere password manger aan wil raden die ook in het Nederlands is dan hou ik me daar ook aanbevolen voor.
Foutmelding.jpg
 
Lange Pier alles was gelukt hoor maar ik heb programma weer verwijderd ook, tenminste alles eruit verwijderd zodat het leeg is. Ik vind het een raar programma en niets toevoegen, sterker nog in tegendeel juist.
Ik had uiteraard "niet onthouden" aangevinkt bij hoofdwachtwoord maar als ik de browser opende was ik altijd automatisch aangemeld en als ik op het icoon klikte kon je zo al mijn zaken zoals banken, digid enz. openen zonder een wachtwoord in te vullen. Dat lijkt me toch niet de bedoeling want als dan je laptop gestolen wordt is het wel heel erg makkelijk voor de dief. Dan maar weer op de oude manier.
Jij in elk geval bedankt.
 
Ding is ook bedoeld om te onthouden zodat je op de diverse sites verschillende wachtwoorden kunt gebruiken en die niet allemaal hoeft te onthouden.

En bi de bankzaken nooit de boel op laten slaan, heb je ook geen cookie opgeslagen.
 
Is idd. bedoeld om te onthouden maar als dan je laptop gestolen zou worden dan hebben ze toch al je wachtwoorden als je niet eerst moet inloggen op de manager? Ik doe het wel weer op mijn eigen manier.
 
Ter info, ik heb nu KeePass2 en dat werkt wel goed. Altijd eerst inloggen voordat je iets kunt zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan