1Password werkt niet helemaal volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo mensen,

Ik heb 1Password geinstalleerd, i.v.m. die paswoorden diefstal, en het verwachtte misbruik hiervan.

Nu is het zo, dat als ik inlog op deze Site (Helpmij.nl) dan gebeurd dat gedeeltelijk want

er volgt nog een scherm, waarop een Vinkie neergezet moet worden (Herinner mij), om verder ingelogd te zijn. (Ik heb dus zelf geen Wachtwoord behoeven in te voeren)

Maar automatisch is automatisch, en dat vinkie zou niet nodig moeten zijn. (Zie afbeelding)

5ac381907b899-2018-04-03.png


Hopelijk weet één van jullie hier een oplossing voor.

Bij voorbaat bedankt
Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Jan probeer eens dit. Ga naar referentiebeheer, als volgt:
Je kunt een lijst van alle door Windows 10 opgeslagen wachtwoorden bekijken door naar Configuratiescherm > Gebruikersaccounts > Referentiebeheer te gaan. Klik op Webreferenties om de lijst met wachtwoorden voor websites weer te geven. Je hebt dat wachtwoord ooit eerder opgeslagen gehad, vandaar dat het er staat wat je aangaf.

Ik wed voor een potje bier dat www.helpmij.nl er tussen staat

[h=2][/h]
 
Laatst bewerkt:
Hallo Manamana

Dat potje bier heb je alvast gewonnen, wanneer kom je het halen?

Maar dat was niet helemaal wat ik bedoelde.
Met 1Password kun je met slechts 1 wachtwoord alle ingevoerde programma's openen.

Dat 1Password wachtwoord is super beveiligd, daar hoef je je dus geen pijn in je buik te maken.
Maar enkele site zoals ook Helpmij.nl hebben zoals ik al liet zien op die bijgevoegde AFbeelding, soms NOG een invoerveld, waar een Vinkie moet worden ingevoerd en vaak nog een <ENTER>

En daarin voorziet dat programma 1Password niet, vandaar mijn hulpkreet, maar slechts bedoeld voor ook 1Password gebruikers

Het is anders een perfecte oplossing voor wat oudere mensen, want al die verschillende wachtwoorden gaan niet in je koude kleren zitten.

Met vriendelijke groet
Jan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan