Vraag over Yumi

  • Onderwerp starter HOOGstuur
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
H

HOOGstuur

Hallo, al dagen ben ik bezig met het progje Yumi, om een Multiboot usb te maken in Windows 10 H.
Ik heb een 16 Gb stick en f32 geformateerd en wil daar zo'n 5 distros op zetten, om van af die stick te installeren.
Wanneer distro 1 erop staat vraagt Yumi of er nog een distro naast komt en dan klik ik op Ja.
Maar wanneer ik dit ga nakijken is na het herstarten vanaf die Usb-stick alleen de laatste distro te zien in dat menu.
Wat ik erop wil zetten is samen nog geen 8 Gb, dus ik krijg steeds de laatste distro's te zien die ik erop gezet heb.
Kortom, wat doe ik fout, of moet ik nog wat met die stick doen voor de operatie ?.
Ben hier nieuw en dus een beginner, dus graag in Jip en Janneke-taal, wie heeft een tip ?.
Vr. gr. HOOGstuur. :(
 
manamana, zo heb ik het ook gedaan met installeren maar er gaat ergens iets niet goed, toch bedankt voor de reactie.
 
Ik heb de oplossing bij toeval gevonden, per ongeluk de optie in Yumi aan gezet om te formateren.
Dan verdwijnt uiteraard steeds de vorige distro, dom, dom, toch bedankt voor de reactie, manamana en voortaan meldt
ik de oplossing wanneer ik hem gevonden, mijn excuse. :evil:
 
Hallo, top dat het is gelukt alsnog. Goed gedaan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan