Shared mailbox met meer dan 25 gebruikers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micheltje13

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2011
Berichten
132
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag omtrent het gebruik van een shared mailbox. We hebben op het moment 3 shared mailboxes via office 365 met elke mailbox ongeveer 10 gebruikers. Dit gaat prima met het afvlaggen in Outlook en het categoriseren op naam. Echter gaan we nu deze mailboxes mergen wegens omstandigheden. Dat betekent dat er 30 mensen op 1 mailbox te werken komen. Volgens mij moet je niet willen om dit via outlook te laten lopen. Afgezien van het feit dat er maar mails blijven binnenkomen omdat het mailverkeer verdrievoudigd wordt het ook een onoverzichtelijke bende en is de vraag of de exchange server zoveel gelijktijdige connecties aan kan.

Nu zijn we dus eigenlijk op zoek naar een alternatief voor onze mailclient. We willen eigenlijk op dezelfde simpele manier blijven werken. 1 mailbox waar we op te bereiken zijn maar wel met duidelijkheid welke mail voor wie bestemd is zonder dat de exchange server zwaar overbelast raakt en iedereen probleem krijgt met zijn of haar mail of dat het totaal onoverzichtelijk wordt. Ik weet dat een bol.com hiervoor bijvoorbeeld hun eigen ticketsysteem heeft gebouwd. Echter als ik nu zoek naar ticketsystemen krijgen we ontzettend uitgebreide mogelijkheden. We zijn echter alleen op zoek naar een Email client gezien we gebruik maken van Exact Synergy. We zouden hier het liefst gebruik van blijven maken echter heeft Synergy alleen maar een outlook integratie plugin en geloof verder niets anders.

Wie kan ons helpen met goede adviezen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan