Website Engie en Essent werken niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nieuw probleem snelkoppeling in SendTo geplaatst om snelkoppelingen te openen met Chrome en dan krijg ik dit:
file:///C:/Users/%20Username/Desktop/Helpmij.nl%20Forum.url met lijkt mij ontwikkelaarsgegevens. Hoe kan dat?

Hier de verwijzing: "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"
Dat moet toch goed zijn.
 
Beste Alfred, heb je nachtdienst gehad?
We hebben zo hard gewerkt om de video's te zien. Met de opfrisbeurt van Femke is dit eindelijk gelukt in Firefox. Met Google Chrome ook, maar die browser had ik niet en wilde die eigenlijk liever niet (privacy). Probleem is nu hoe download ik die video's zoals ik al aangaf. De knop van RealPlayer geeft nul, nul ook als ik de url invoer >video niet gevonden en de add-ons uit FF zijn er niet meer. En IE geeft nog steeds geen beeld. Dus als jij nog ideeën hebt, geef dan aan over welke browser je het hebt en hoe het op te lossen. Bij voorbaat dank.
 
Ben op een Christelijke tijd opgestaan. Heb een reis ondernomen, heen en terug, en daarna drukwerk bezorgd.

Welke video zou u willen downloaden? Gedeeltelijk is er al geantwoord in het draadje "NOS video's opnemen" maar u geeft nog geen voorbeeld van een pagina met een video.

sfcdetails.txt is het log. Daarin staan de bevindingen van de service sfc. Die tekst in dat gegeven pad geeft uitsluitsel over wat er aan Windows beveiligde systeembestanden beschadigd is. U moet het tekstbestand daarvoor wel openen.

De site van Engie loopt bij mij ook vast op de vraag over de looptijd. Daar heb ik bovenaan echter het afvinkje weggehaald bij: "hier kan je wonen en werken" (weten wij ook iets over jou dagbesteding). Kennelijk is het niet de bedoeling om bedrijfspanden aan te sluiten op hun stroom en gas maar alleen particulieren. Daarna gaat de rekenhulp verder.
 
Beste Alfred,
Laten we het maar afsluiten. Op NOS.nl staat willekeurig 'tig' video's. Ik denk inderdaad dat die beveiligd zijn, maar dat was niet altijd zo. Er staat op NOS Player / Powered by JW Player. Ik heb ook geen antwoord gehad van de NOS en dat is wel een teken aan de wand. Veel mensen hebben hier natuurlijk op gereageerd en wat doe je dan? Precies, gewoon negeren.

sfcdetails.txt is het log. Daarin staan de bevindingen van de service sfc. Die tekst in dat gegeven pad geeft uitsluitsel over wat er aan Windows beveiligde systeembestanden beschadigd is. U moet het tekstbestand daarvoor wel openen.

Femke en Edmoor hebben die link gegeven en ik doe exact wat in die link staat en wel drie maal om fouten uit te sluiten. Maar wat op die pagina staat is een leugen of MS zit te prutsen met hun eigen besturingssysteem. Bij de opdracht SFC /SCANNOW komt als eindresultaat te staan dat er beschadigde bestanden zijn die niet kunnen hersteld. Punt. Is dat de waarheid? Vraagteken? Volgens het log dat driemaal uitgedraaid is en uitvoerig bekeken zoals het voorbeeld op de link laat geen beschadigde bestanden zien. Hoe kan dit dan?

Laten we er maar een punt achter zetten want niemand die je dan gelooft. Microsoft is God zelf.
Hier het bewijs. Zeg maar waar de fouten/beschadigde bestanden staan volgens de informatie en zoals op het voorbeeld volgens de link van Microsoft.
Bekijk bijlage sfcdetails.txt

Overigens vind ik de procedure überhaupt al idioot. Het zou zo moeten gaan als Edmoor aangeeft. Je hebt een legale betaalde versie met key en dan zou je de schijf moeten plaatsen en dan zouden de beschadigde bestanden hersteld moeten worden. Nu kunnen bestanden wijzigen (nieuw). Dan zou ik zeggen doe net als bij de controle van schadelijke software een controle via Windows Update en herstel daar. Desnoods vraag de key in te geven. Wat is daar nu moeilijk aan.
 
Laatst bewerkt:
Wat is nou de reden dat je die NOS-filmpjes wilt downloaden? Zo te zien is dit bewust beveiligd.
 
Moet alles een reden hebben? Sommige video's zijn leuk, boeiend, schokkend, vreemd, apart en ga zo maar door. Ze zijn vaak kort, voetbal met goals zitten er bij. Politici etc. Wat heb ik aan een opname van een half uur als er maar één of twee minuten een bepalend moment in zit? En dat knippen kost veel te veel tijd. Maar goed, de zaak wordt toch verziekt. Firefox is daar op grote schaal mee begonnen. Er zaten ontzettend veel goede en werkbare add-ons bij en die 'vrijwilligers', lees prutsers, zijn zo deskundig dat ze alles voor een ander gaan bepalen. Niets werkt meer van die handige add-ons, geen video-downloader, geen desktop shortcut, geen wintrack copy, zelfs ad-block is er nu uitgegooid. En je zult zeggen, er zijn wel vervangers maar moet je kijken hoeveel tijd het kost om exact te vervangen wat je naar volle tevredenheid had.
 
Ik kan die filmpjes op NOS.nl wel gewoon zien.

Is je flashplayer wel in orde?

Ik zou zeggen, maar ja dat ben ik.....doe ene herinstallatie van Windows. Doe eens een lekkere frisse start; het is lente, alles nieuw en firs beginnen. Daarna alle updates en alles wat nodig is.

Of......probeer Linux Mint eens uit. Er gaat een wereld voor je open.
 
Ik wil niet veel zeggen, maar heb je in de gaten dat je ongelooflijk veel zit te ranten en bashen op alles wat je maar dwarszit: 'Firefox ontwikkelaars zijn prutsers', 'add-on vrijwilligers zijn prutsers', 'Essent heeft amateurs'

Waar zijn deze aantijgingen nou voor nodig?
Het maakt het topic er niet echt vrolijker op ;).
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik het zeg, maar ik geef PHP4U eens een keertje gelijk ;)

Omdat het bij jou niet werkt (en bij iedereen hier wel) zijn de makers prutsers en iedereen die er aan meewerkt zijn prutsers.
Ik vraag mij ook af waarom dit nodig is. De enige prutser naar mijn persoonlijke mening hier ben je zelf.
Of te wel, wat je zegt ben je zelf.
 
Dat het niet spoort daar zit wel een kern van waarheid in. Eindelijk lees ik iets over het log en daar staan helemaal geen fouten in. Een log met fouten ziet er uit zoals in de beginpost hier: https://www.bleepingcomputer.com/forums/t/506999/sfcscannow-question

Je kan sfc verschillende parameters meegeven, waaronder: alleen melding maken van fouten. Misschien staat er daarom steeds "scan and repair." Voor degene die dat interesseert hier nog een uitleg er over: https://www.verifyit.nl/wp/?p=162930

Trouwens, u geeft de moed niet op zoals ik nu lees maar we zijn steeds tot goede antwoorden gekomen op al uw vragen en hebben de eer van Microsoft en aanverwanten volledig gered.
 
Nou geef ik het log en iedereen kan dit vergelijken met het voorbeeld van de link. Geef dan eens antwoord op de vraag waar staan dan die beschadigde bestanden? Hoe kan bij de opdrachtprompt dan staan dat er beschadigde bestanden zijn die niet hersteld kunnen worden.

Trouwens, u geeft de moed niet op zoals ik nu lees maar we zijn steeds tot goede antwoorden gekomen op al uw vragen en hebben de eer van Microsoft en aanverwanten volledig gered.

Dat is de grootste onzin die ik ooit gelezen heb en ik heb het tegendeel bewezen. Waar zijn de beschadigde bestanden in dat log? Is er een snelle eenvoudige manier geschikt voor de gemiddelde computergebruiker om beschadigde bestanden te herstellen. Geen antwoord! Ik zeg nee, en ik heb het ook bewezen. Ik geef wel oplossingen. Inhoudelijk gaan jullie niet in op de kernzaken.

Wat Femke doet met herstelpunten en opnieuw installeren is niets anders dan het vuil onder het tapijt vegen. Dat lost in feite de directe werkelijke problemen niet op, je gaat alleen naar een bestaand punt dat toen de problemen er niet waren op de pc en/of je begint opnieuw en dat is geen werkelijke oplossing van het probleem. Je lost ze niet op, je verwijdert het probleem. Zo zit het. En die opfrisbeurt van Firefox mag dan wel helpen maar kijk eens naar de nadelen, je bent alle handige tools kwijt. Als je zo met alle software aan de gang gaat dan kan er maar één conclusie zijn dat je weinig zinvols op de pc doet. Immers je werkt uren aan de instellingen, maar bij problemen verwijder je alle instellingen en kunt er weer opnieuw uren insteken.

'add-on vrijwilligers zijn prutsers',
Waar schrijf ik dat dan? Ik schrijf dat Firefox die add-ons gaat controleren op handtekeningen e.d. Ik had heel veel handige add-ons en daar ben ik de ontwikkelaars dankbaar voor, maar al langere tijd geleden zette Firefox heel veel als verouderd neer en blokkeerde ze of schakelde ze uit. In ieder geval ze werkten niet meer en daar sta je dan. Wat denk je dat die ontwikkelaars van add-ons dat leuk gevonden hebben.

Ik vraag mij ook af waarom dit nodig is. De enige prutser naar mijn persoonlijke mening hier ben je zelf.
Ja, volkomen gelijk. Zeg ik ook altijd zelf. Met dat gepruts los ik problemen op en veeg ze niet onder de tafel.
 
Laatst bewerkt:
Nou, de volgende keer zal ik mij 2x bedenken voordat ik je ga helpen.

Wat Femke doet met herstelpunten en opnieuw installeren is niets anders dan het vuil onder het tapijt vegen.
Dat is niets onder het tapijt vegen, maar gewoon een optie.
De keuze is aan jezelf.

En die opfrisbeurt van Firefox mag dan wel helpen maar kijk eens naar de nadelen, je bent alle handige tools kwijt.
Die kan je zelf weer installeren! Jeetje, moeten we alles voorkauwen?

Je vergeet dat we allemaal vrijwilligers zijn die op vrijwillige basis mensen proberen te helpen. We verwachten wel dat de vragensteller mee denkt en niet alleen loopt te blazen.

En nogmaals, als het bij iedereen wel werkt!!!!!! zelfs op mijn Linux bak, dan ligt het toch aan jouw eigen pc?!
En soms moet je een maatregel nemen om er van verlost te zijn, en dat is herinstallatie.

Ik ga weer de tuin in. Man, man, het wordt weer heet en warm. Mensen worden weer opgefokt en geirriteert.
Bleh.
 
Oké, dan zit er nog maar één ding op:

Pak het telefoonboek, en zoek een computerwinkel op, bel die op en laat die de boel herstellen / herinstalleren.
Dan kan jij lekker in de tuin liggen zonnen, zonder je op te winden op al je problemen. En in de tussentijd wordt je computer gefixt.

Ik ben er ook klaar mee als je leden hier gaat afbekken over hun hulp.
 
Windows Resource Protection found corrupt files but was unable to fix some of them.
Details are included in the CBS.Log %WinDir%\Logs\CBS\CBS.log.
Dit specifieke log hebben we nog steeds niet gezien en volgens mij u ook niet.
Om dat te kunnen bekijken het even kopiëren naar een tijdelijke map en daar openen met Kladblok. De opmerkingen, over geruime tijd, staan in chronologische volgorde, dus in de laatste regels en met de datum van 5 of 6 april 2018 moeten de gezochte opmerkingen staan.

Ik houd vol dat de vragen zijn beantwoord en zeker die waarom de site Engie de berekening van tarieven niet afmaakt, in bericht 23. Het onderwerp gaat over een probleem bij de sites van Essent en die van Engie. Dat is dan opgelost. Door al dat blijk van onvermogen meld ik mij maar af van dit onderwerp. Zonder te willen modereren: Denk eerst over de vraag na want de volgende dag is het vaak al duidelijker, post dan draadjes voor elke vraag apart. Groet. Alfred 2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan