Vreemde ingangen aan het begin van een Afbeeldingen bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Mensen

Misschien ben ik voor dit "probleem" wel in het verkeerde item

De laatste tijd, zie ik aan het begin van elke bestand in een Afbeeldingen-directorie de bestanden staan:

.thumball
.webaxs_3L
.webaxs_L
.webaxs_LL
.webaxs_M
.webaxs_S
.webview

Regelmatig haal ik die bestanden weg, maar na een paar dagen staan ze er gewoon weer.
Hoe kom ik hier blijvend van af.

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Gebruik je wellicht iets van een web access als Buffalo? ;)
 
Hallo BikerBill64

Ja, inderdaad ik gebruik een Raid-Server van Buffalo type LS520DE

En ik heb Web_Access wel aangezet, maar het werkt nog niet bij me

Maar krijg je daar die rare ingangen van ?

Is er wat aan te doen?

Ben jij bekend met Buffalo LS520DE ?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Nee, ken buffelo verder niet maar daar komen dus wel die extensies vandaan.
 
Nee, ken buffelo verder niet maar daar komen dus wel die extensies vandaan.

Hallo BikerBill64

En weet je misschien hoe al deze ingangen zijn te voorkomen.
Web-Access uitschakelen wellicht ?
Mvg
Dukkel
 
Weet je dan niet waar dat Web_Access voor dient en welke functies het heeft. Lijkt mij dat die bestanden nodig zijn voor een goede werking. Is er geen handleiding voor Web Acess?
 
Hallo Senso

Ja, ik heb wel een handleiding voor Web-Access van Buffalo

Maar dat houd toch niet in dat daardoor die vreemde ingangen in mijn Afbeeldingen-directories ?? (zie bericht #1)

Mvg
Dukkel
 
Laatst bewerkt:
Vreemd is het omdat je ze niet herkent dan wel kan plaatsen?
Als je in een map afbeeldingen beveiligde besturingssysteembestanden niet verbergt zul je ook (windows) eigen bestanden (desktop.ini en Thumbs.db) 'zien'.
Dat maakt ze nog niet "vreemd". ;)
 
Hallo Dukkel,
Hoe kan het toch dat ik bij de eerste vraag/post weet dat Dukkel meer weet dan hij daar aangeeft?

Die omschrijving met de term 'vreemde ingangen' vind ik vreemd. Dat zijn toch gewoon bestanden die in een directory/map geplaatst worden.
Ja, inderdaad ik gebruik een Raid-Server van Buffalo type LS520DE
En ik heb Web_Access wel aangezet, maar het werkt nog niet bij me.
Dus je bent er mee bezig, concludeert dat het niet werkt, maar blijkbaar weet je helemaal niet hoe het hoort te werken.

Vroeger maakte Windows ook in iedere map hulpbestanden aan. Picasa deed dat ook en andere software maakte ook gebruik van deze optie. Nieuw is het niet. BikerBill geeft dit aan.

Dat 'probleem', die bestanden van jou zullen een functie hebben binnen Web_Access. Dus rest niets anders dat dit uit te schakelen. Je moet al zelf een dergelijke 'Raid-Server van Buffalo type LS520DE' met Web-Access hebben om hier met ervaring advies over te geven. Ik kan die hele handleiding wel voor jou doorspitten, laat staan dat ik het begrijp, ik kan er niets van uitvoeren en dat is essentieel om zaken te leren en die kennis dan over te dragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan