QuotaExceededError in IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.627
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Deze foutmelding staat in IE onder Ontwikkelhulpprogramma's > Foutopsporing en de webpagina blijft dan maar draaien (cirkeltje). Waar heeft dat betrekking op en wat is de oplossing?
 
Wat denk je? Het gaat om NOS.nl in Internet Explorer. Ik had een oplossing gevonden om die video's van deze site te downloaden. Dat dacht ik, staat uitgebreid op internet te lezen. Maar helaas het is weer niet waar zoals het er staat. Kan het ook wel bewijzen, maar dat schiet niet op. Er wordt geschreven ga naar Ontwikkelaars > Netwerk > en start de film dan zouden er MP4 etc. streaming video's zichtbaar worden maar wat ik ook doe, ik zie ze niet. Firefox, Chrome en IE geprobeerd maar in IE krijg ik natuurlijk die error omdat de hele video niet zichtbaar is. Dat is/was bekend. Dus dan vraag ik dat even, want een webontwikkelaar die zegt misschien wel, nu weet ik wel wat het is in IE, waarom dan die video's niet getoond worden. Dus dat is één punt.

Het andere is, dat als je dus NOS.nl opent en een video opzoekt dan ga je naar Webontwikkelaar > Netwerk > Media en start de video. Dan krijg je mp2t bestanden binnen maar ik zie geen MP4 e.d. blijkbaar zijn alle mp2t bestanden de hele video. Want als ik er één download krijg ik maar een klein stukje. Ook opent de video niet in een ander tabblad maar krijg ik direct de keus afspelen of opslaan. Dus dat is dan vraag twee. Powered bij JP Player.

Edit:
Denk dat dit achterhaald is. Ik heb nu twee Extensies voor Firefox gedownload, Ant Video downloader en Video DownloadHelper. Je moet dan nog wel weer installeren wat nodig is. Ik heb nu VDH gebruikt en die werkt.

Dus laten we dit maar afsluiten want het kost uren en uren zoeken en proberen voordat je iets goeds hebt.

QuotaExceededError op internet staat dan dat er sprake zou kunnen zijn van te weinig schijfruimte. Ik heb voldoende schijfruimte en waar IE dat dan buffert weet ik niet. Lijkt mij ook stug dat dat niet voldoende zou zijn en ik heb ook voldoende RAM.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan