rapport ziet er helamaal anders uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

JEPEDEWE

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 jun 2006
Berichten
1.682
Hallo,

weerom, rare dingen:

ik schrijf:
Code:
Private Sub Knp_briefprinten_Click()
    DoCmd.OpenReport "Brief", acViewPreview
    filenaam = "Z:\Archief\Brieven\" & Me.betreft & "_DOK_PDF_" & Format(Date, "ddmmyy") & ".PDF"
    DoCmd.OutputTo acOutputReport, "Brief", acFormatPDF, filenaam
End Sub

als ik het rapport in de preview-mode zet krijg ik een perfecte brief
Print ik de brief uit dan vind ik van de data die bij het laden aangemaakt zijn, niets terug en krijg ik dus een lege brief

Wie kan me uitleggen waarom?

Bedankt

JP
 
Ik weet niet wat er met je document aan de hand is; je zegt dat je hem afdrukt. Is dat dan het rapport, of de PDF die je genereert? En is de PDF wél in orde?
 
De pdf is perfect.... maar uitgeprint zijn alle velden leeg...
 
Rapport.. als ik de code laat lopen wordt er een “blanco” blad geprint maar een perfecte odf gesaved.. zet ik het rapport in preview dan is alles weer wel ok..
 
Wonderlijk.... Als het rapport in je laatste db zit, kan ik dat ook wel meenemen.
 
Heb dat soms ook voor als je van alles met je DB hebt gedaan en dan lijkt dat rapport "kapot". Dan gewoon alles in ontwerpmodus kopiëren en plakken in een nieuw rapport en het oude wegsmijten is soms de kortste manier om weer operationeel te zijn zonder lang te lopen zoeken achter iets wat je misschien toch nooit vindt. (bv een corrupte Windows installatie wordt zelden gerepareerd in de winkel, herinstallatie is bijna altijd de werkwijze)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan