HP laptop nieuwe accu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ibriboy

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Berichten
112
Ik heb een nieuwe accu voor mijn HP laptop gekocht. Het is geen originele maar een namaak accu. De eerste keer dat ik hem in de laptop stopte herkende hij de accu meteen en laadde hij ook op maar sinds ik de laptop toen opnieuw had opgestart wil hij de accu maar niet herkennen. Ik heb bijna alles al geprobeerd, drivers verwijderen en opnieuw installeren door de laptop opnieuw op te starten, windows opnieuw installeren, batterij in en uit etc.

Weet iemand hier een oplossing voor?
 
Namaak accu retour sturen en een fatsoenlijke echte kopen.
Namaak = Rommel!

Misschien klinkt mijn reactie best bot, maar namaak accesoiers zijn vaka de bron van ellenlange problemen. Ik heb dit al gehad met cartridges en batterijen voor telefoons.
 
Laatst bewerkt:
Zonder bot te willen zijn: ik heb al een aantal keren wel namaak accus gekocht bij winkels die over het algemeen goede reviews hebben.
Oa viadennis.nl en subtel.nl zou in mijn mail archief na moeten kijken of ik nog bij andere winkels gekocht heb.

Bij subtel ging rond 1 jaar een accu een keer stuk, foto gestuurd, kreeg zonder de oude terug te sturen een nieuwe die het nog steeds prima doet.
Die van mijn Dell D430 zo'n netboekje heb ik in 2011 gekocht, werkte toen ca 7 uur en haalt nog steeds zeker 3 uur... namaak..... !

Ervaringen kunnen blijkbaar verschillen. Ik ga dus niet voor de aller goedkoopste maar vergelijk wel de winkels tav hun track record.
 
Soms moet je het systeem voor de batterij resetten. Dat doe je door de batterij er uit te halen en de aan knop korte tijd ingedrukt te houden. Naar verluidt.
 
Beste Ibriboy,

Ik heb het bericht verplaatst naar de laptop sectie.
 
Ik heb een nieuwe accu voor mijn HP laptop gekocht. Het is geen originele maar een namaak accu. De eerste keer dat ik hem in de laptop stopte herkende hij de accu meteen en laadde hij ook op maar sinds ik de laptop toen opnieuw had opgestart wil hij de accu maar niet herkennen. Ik heb bijna alles al geprobeerd, drivers verwijderen en opnieuw installeren door de laptop opnieuw op te starten, windows opnieuw installeren, batterij in en uit etc.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Welk merk en type accu heb je gekocht?
En er zijn goede namaak accu's te koop, uitzonderingen daar gelaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan