Internet explorer 11 / windows 7 ult. browsing history

Status
Niet open voor verdere reacties.

Calimero

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2010
Berichten
181
In ie 11 kan je de browsing history verwijderen ( general tab ) - setting ; delete browsing history on exit...
Echter , de browsing history wordt ook weggeschreven in de registry...

Vraag ; hoe kan ik alle browsing history ook uit de registry verwijderen ?

bijvoorbaat dank
 
Almost everybody knows how to delete the Internet history directly from an Internet browser, but not everyone knows that you can also access your Internet history in your computer's registry. Sometimes when you attempt to clear your Internet history directly from the Internet browser, all of it doesn't leave. In instances like these, you can check the registry for your Internet history and delete it from there.

Check the registry for Internet history.
Open the Registry Editor by clicking on "Start" and then "Run." Input "regedit" into the "Run" text box and press "Enter."
Click "HKEY_CURRENT_USER." A list of navigational folders appear.
Click "Software." Click "Microsoft." Click "Internet Explorer."
Click "Typed URLs." Any Internet history will be listed here.

Overigens staat deze sleutel er bij mij niet. Weet niet hoe je die op nul zet.
 
De namen in de TypedURLs zijn url1, url2, url3 enzovoort.
Die namen kan je verwijderen.

p10103_1.png
 
Laatst bewerkt:
Dank voor jullie hulp. Misschien zijn er nog andere locaties in de registry of in de windows (hidden) file-structuur waar surfgeschiedenis etc. wordt opgeslagen ?, en zijn deze mbv (verborgen) tools / programma's zichtbaar te maken ?
 
Die sleutel is bij mij niet aanwezig. Ik heb ook W7U. Mij niet bekend dat ergens anders history staat opgeslagen. Ik verwijder alles met CCleaner en Glary Utilities heeft ook wel tools. Echter je kunt net verwijderen wat je wilt, maar volgens mij staan bij Google en de provider ook alle URL's geregistreerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan