ineens geen netwerk meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gunneweg

Verenigingslid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
568
Besturingssysteem
Windows 10 22H2
Ik heb W10 en een modem van KPN. Na her opstarten van de pc blijk ik geen internet verbinding meer te hebben. Ik krijg de melding onbekend netwerk. Zodra ik de breedband verbinding wil maken wordt ww en gebr.naam gevraagd, maar die weet ik niet. Het maken van een internet verbinding mislukt.
 
Modem even resetten?
 
Ik heb W10 en een modem van KPN. Na her opstarten van de pc blijk ik geen internet verbinding meer te hebben. Ik krijg de melding onbekend netwerk. Zodra ik de breedband verbinding wil maken wordt ww en gebr.naam gevraagd, maar die weet ik niet. Het maken van een internet verbinding mislukt.
 
Bedankt maar heeft helaas niet geholpen
 
Hoe en op welke manier wordt er om een wachtwoord gevraagd?
 
Bedankt maar heeft helaas niet geholpen
 
Als ik bij adapter opties wijzigen klik op een breedbandverbinding vraagt hij om paswoord en gebruikersnaam
 
normaal gesproken moet dat gewoon op ethernet verbinding staan en niet breedbandverbinding. Normaal wordt de verbinding gedaan vanaf het modem. en heb je lokaal alleen ethernet. Wat je nu blijkbaar aan het doen bent is de verbinding direct tussen je computer en KPN opzetten.
 
Servicetool is voor wi-fi en het gaat bij mijn computer om een bekabelde verbinding
 
Probleemoplossing werkt ook niet
 
Bij het nalopen van allerlei instellingen er achter gekomen dat A-vast de boosdoener was.
 
idd dat kunnen vaak boosdoeners zijn. Je moet het maar weten. Netjes opgelost. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan