Seo wordpress

Status
Niet open voor verdere reacties.

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
784
Wie o wie weet wat ik kan doen om de seo van mijn website op te krikken?
Ik gebruik de gratis seo van Joost maar....... tja helpt niet echt.
Graag hoor ik van u.
 
Hoeveel tijd is er verstreken sinds de plugin? En om welke site gaat het?
 
seo

wow een goede tip, T'is uitzoeken hoe dat moet, maar ik ga mijn best doen.
Bedankt groetjes Kalm.
 
Je draait wordpress? Dan is het een kwestie om je permalinks aan te passen. Standaard gebeurt deze situatie ook nooit.
 
Een SEO plugin is geen wondermiddel. Het gaat om jouw teksten waarmee Google de website kan categoriseren. Als ik de Title en Description van de pagina bekijk dan kan Google daar niet veel mee. Ook mensen die via Google naar een schoonmaakbedrijf zoeken kunnen niet veel met deze omschrijving. Er staan teveel nietszeggende woorden in, kantoorschoonmaak en apeldoorn zijn de enige woorden waarmee Google iets kan. Onder "Diensten" staan betere woorden die je in de Title en Description kan verwerken.
 
Seo

Hoi Php en Bron,
Bedankt voor jullie goede hulp.
Ik heb alles aangepast en het ziet er al stukken beter uit.
Nu moet ik Google de boel laten her-indexeren en dan zie ik het effect van de Seo verbetering wel.:D:thumb: super bedankt.
 
Teksten schrijven met een aantal goede zoekwoorden erin kan ook wel eens uitkomst bieden, hierdoor gaan de betreffende pagina's ranken in google. Zoek maar eens op iets van schoonmaken Apeldoorn. Onderaan de pagina vind je dan 'Zoekopdrachten gerelateerd aan:' en dat zijn dus zoekopdrachten waar mensen naar zoeken in de zoekmachine. Schrijf je hier vervolgens een artikeltje over, dan kan die pagina in Google terecht komen. Dit is uiteraard kort door de bocht, maar wellicht het proberen waard.
 
Top Fris is de officiële naam (kvk, briefpapier, enz.) maar overweeg op de website TopFris (geen spatie) te gebruiken. Google geeft een hogere waardering aan uniqueness, daarmee wordt bedoeld of je iets toe te voegen hebt aan internet. Top Fris zijn losse woorden die niet echt interessant zijn voor Google. Als je deze 2 woorden aan elkaar plakt dan heeft het wel toegevoegde waarde. Gebruik dat overal op je website als woordcombinatie: TopFris Schoonmaakbedrijf.

Een ander ding is dat Google probeert te helpen bij het zoeken. Stel dat iemand in Rotterdam een kapper zoekt dan geeft Google kappers in die regio en geen kappers in Groningen. Gebruik dit mechanisme door wat vaker de plaatsen te noemen waar je actief bent met je bedrijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan