• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Verwerkings Formulier

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 489371
  • Startdatum
Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 489371

Goeie middag

ik ben bezig met excel om een verwerking's formulier te maken
maar waar ik vast loop is dat ik ergens een aanvink moet zetten en steeds het eind vak moet veranderen van dat vakje
ik heb geen idee hoe ik dit snel moet doen want anders heeft dit formulier weinig zin .


in de bijlagen zitten het bestand met nog wat extra uitleg van wat ik nou bedoel


Met vriendelijke Groet Tiemo
 

Bijlagen

  • boele overdevest.xlsx
    39,5 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt door een moderator:
ik mis toch echt de extra uitleg! Die foto zegt me niets. verwerk het in het bestand aub.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou wat meer structuur in het geheel aanbrengen. Denk hierbij aan tabellen, geen onnodige lege rijen en kolommen en zo zijn er nog wel wat verbeterpunten te vinden. Via de 'Name manager' <Ctrl> + <F3> kan je dynamische bereiken maken. Deze kan je dan weer koppelen aan de vinkvakken.
 

Bijlagen

  • boele overdevest.xlsx
    39,6 KB · Weergaven: 28
Maar kan ik dat zelfde principe dan ook met getallen doen ?
 
ja of nee of weet ik niet. Kan je toch proberen? Ik heb geen idee wat wat je bedoelt. Benoem zaken waar je wat wil hebben en laat in het voorbeeld zien wat jouw verwachte uitkomst is.
 
Stel de vraag gewoon in de editor. Een uitleg in het bestand komt de zoekfunctie op deze site niet ten goede. Plaats een voorbeeldbestand met alleen relevante zaken en geen compleet bestand. De tab 'scores per persoon' bestaat niet. En als je hiermee de tab 'per pesoon scores' bedoelt dan staat er dit

Knipsel.PNG

Mogelijk dat een andere helper er iets van begrijpt, ik iig niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan