• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kostprijs product berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is toch bij 10 % 0,72. Dan zet je in cel L5 =F5*G5
Alleen gaat deze opzet voorbij aan het apart totaliseren van de btw maar dat kun je later ook berekenen.

Ik vond die van Docecomo wel goed. Alleen hij had er voor moeten zorgen dat die bedragen op een juiste manier zouden worden afgerond. 10 x 8,80 = 88,00 en geen 87,98 daar heb ik een gruwelijke hekel aan. Succes verder, want ik stop ermee.
 
@Theunie1965

Je hebt twee dezelfde vragen gesteld.
Je zit nu in de verkeerde vraag reacties te geven.
 
Je hebt twee dezelfde vragen gesteld.
Je zit nu in de verkeerde vraag reacties te geven.
Dat is in post 4 al duidelijk. Een moderator kan ingrijpen. Er zijn voldoende mogelijkheden geboden. Alleen begrijp ik niet dat iemand die in de detailhandel zit met meer dan twee cijfers achter de komma gaat werken. Ik moet de eerste beste winkel nog inlopen waarbij de kassajuffrouw bij het afrekenen zegt dat is dan 1 euro en 74,76 cent.
 
Dan begrijp ik niet waarom iedereen maar doorgaat met antwoord te geven en bestanden te plaatsen in deze vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan