Samenvoegveld foto leeg laten, geen afbeelding met foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Offthefield

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
369
Ik heb een database (Smoelenboek) en een word-document met foto's (deze komen uit de database)

Het probleem is dat ik een database heb met normaal 3 spelers per team, maar bij een enkel team heb ik
maar 2 spelers en met samenvoegen in een word-document met foto's komt er dan een soort van foutmelding
(lege foto met kruis), is het mogelijk om hier een leeg vak te krijgen!

Het 2e probleem is dat erin mijn vba-formulier (DatabaseBekijken) uit de database, bij een leeg vak een foutmelding komt,
deze onderdruk ik dmv On error resume next, maar dan komt er toch een foto? in het vak,
ik zou willen dat er geen foutmelding komt en geen foto, weet iemand hier een macro voor?

Alvast hartelijk dank voor de hulp
 

Bijlagen

  • VOETBALNW.ZIP
    41,2 KB · Weergaven: 23
Het probleem is dat ik een database heb met normaal 3 spelers per team, maar bij een enkel team heb ik
maar 2 spelers en met samenvoegen in een word-document met foto's komt er dan een soort van foutmelding
(lege foto met kruis), is het mogelijk om hier een leeg vak te krijgen!

Misschien is onderstaande te simpel bedacht, maar ik stel het toch voor...

Is het een optie om gewoon een lege foto te plaatsen tussen je foto's "blank.jpg"??

Zodra je dan een cel leeg laat (of bijv. "nvt" gebruikt) hij dan naar de blank.jpg zoekt.
 
Jos1982,

Hartelijk dank, ziet er top uit, ga even kijken of ik het 2e probleem voor elkaar krijg

Offthefield
 
Jos1982,

Probleem bij het formulier is precies wat ik wilde, TOP!

Het word-formulier met een witte foto werkt ook, mijn probleem is opgelost

Nogmaals hartelijk dank

Offthefield
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan