• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

10 Rijen invoegen om de 500 rijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimH88

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2018
Berichten
13
Hallo iedereen,

Mijn excel document bestaat uit 5 kolommen, in elke cel van die kolom zit een willekeurig getal. Dit voor zo'n 100.000 rijen lang.
Wat ik graag zou willen bereiken is dat er om de 500 rijen 10 rijen worden ingevoegd. In die 10 rijen zou er enkel de tekst 'BLANCO' mogen komen in elke cel van de 5 kolommen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit vlotst kan bereiken?

alvast bedankt!

(bedoeling is om dan te integreren voor een opmaak in XMPIE software)
 
Het aantal rijen van een werkblad (rows.count) is constant. Toe-/invoegen zal niet lukken.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou even contact opnemen met XMPIE software (wat het ook is) en vragen naar het nut van het geheel.
 
Laatst bewerkt:

Bedankt! dit gaat al goed in de richting. Enkel zie ik dat er niet contstant 500 cellen tussen de Blanco's taan.

Zou er bvb zo moeten uitzien, maar op een document waarin er al 100.000 verschillende cijfers staan of de eerste 5 kolommen.

BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
1
2
3
4
.....
.....
.....
496
497
498
499
500
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
BLANCO
501
502
503
....
....
 
Het quoten is niet nodig. Als er meerdere reacties zijn dan lijkt het mij netjes om dan daar ook op te reageren. Een cel is al leeg van zichzelf waarom zou er dan 'BLANCO' moeten komen te staan?

Lees ook even hier hoe je een vraag beter kan stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan