Foutmelding bij afsluiten Teamviewer

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Berichten
125
Nadat ik Teamviewer 13 (meest recente versie) gebruik heb en het programma sluit, volgt onderstaande foutmelding:

"de eigenschap of methode addeventlistener wordt niet ondersteunt door dit object"

Ik heb Teamviewer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkt helaas niet.

(OS: W10 64bits)
 
Het is een melding die op Javascript betrekking heeft. Ik zou proberen of Resetten van IE helpt:
menu Extra - internetopties - tab Geavanceerd - knop 'Opnieuw instellen'.

Ik zou er eigenlijk niet echt wakker van liggen. Want blijkbaar probeert deze een webpagina te laden voor vermoedelijk wat reklame of zo.
 
Helaas werkt deze oplossing niet, maar bedankt voor het meedenken.
 
Ik denk dat het niet iets van Teamviewer is, maar van een gehostte webpagina die er geladen wordt, die een fout bevat.
 
Zelfs de portable 11 versies probeert sinds kort bij het afsluiten een webpagina te lanceren... uiteraard om een commerciële versie te nemen..
Zie plaatje...
Wel het kruisje dat er blijkbaar iets niet geladen kan worden, maar bij afsluiten geen foutmelding.
Klik op "NU kopen" probeert ie een webpagina de laden met wisselend succes...

Het lijkt er dus op dat dit al op op genomen maar "hidden" feature :eek: was, die vrij recent actief geworden is.
Eerder nooit last van gehad.
Versie 11 heb ik al sinds ca zomer 2016 en omdat ie portable is, super handig om hem ff door te copyen naar die paar systemen waar ik hem op wil hebben.

Zit dus in de lijn van wat PHP4U al als mogelijke oplossing zocht, met iets andere aanvulling .
111-TV.JPG
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan