• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan iemand dit namaken voor mij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarahhhart

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2018
Berichten
17
Ik heb een goed gratis bestand gedownload om een overzicht te hebben van alle geplande audits in onze voorziening.
Maar ik kan dit niet wijzigen ...
Kan iemand voor mij dit bestand namaken of mij zeggen hoe ik dit wel kan wijzigen?
 

Bijlagen

  • Auditsysteem.xlsx
    286,1 KB · Weergaven: 84
Ik denk dat het van onderstaande site komt:
https://www.terzake-excel.nl/download-documenten/auditsysteem/

In dat geval, Nee ik ga dat niet voor je doen en ik hoop ook niemand van dit forum. De betreffende site heeft een gratis model beschikbaar gesteld. Voldoet deze niet aan je wensen en wil je dit op maat gemaakt hebben, dan dien je hiervoor te betalen. Zie hun opties op de site.
 
Oeps, dat wist ik niet ...
Ik zal dan contact opnemen met Terzake Exel.
Bedankt voor de tip!
 
Ik ben het met @KristiaanL eens dat we dit niet voor je moeten/hoeven/mogen namaken ivm de bron van het bestand. Maar de meeste gebruikte formules zijn wel erg basis en daarmee kan je zelf ook een eind komen.

Zoek eens op 'gegevensvalidatie', VERT.ZOEKEN(), AANTAL.ALS(), ALS() en de wat complexere 'max als'.
 
Namaken is inderdaad niet de bedoeling :)

Ik sluit deze vraag dan ook om nog verder gekibbel te voorkomen.

@TS succes ermee! Als u zelf aan de slag gaat kunt u simpelweg uw vragen op helpmij stellen, vergeet dan niet een voorbeeldje er bij te voegen ;)

Fijn weekend!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan