Uitslagen van Biljartwedstrijd , de standenlijst , op het web plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oude leerling

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2010
Berichten
554
Geacht forum,
We gebruiken een exel-programma waarin op het Blad "Standen" via een macro de uitslagen worden verwerkt
Nu wil ik dit blad "Standen" aan het eind van de bewerkingen welke deze macro uitvoert,
de Standenlijst ook laten plaatsen op de website van de biljartvereniging , zodat een ieder hem nogeens kan inzien.

Website is bv. http//mijn naam/page5.html

Als een week later er weer gebiljart is en de standenlijst gewijzigd is , moet deze vernieuwde
standenlijst de oude kunnen overschrijven. (via dezelfde macro)

Is dit mogelijk en kunt u mij er mee helpen??

Vriendelijke groet , Jaap
 
Bedankt voor uw reactie.
Ik heb het gelezen maar kom er niet verder mee.
Gezien de lage respons denk ik dat het een moeilijk op te lossen probleem is.
Misschien kan het überhaupt wel niet.
Zou jammer zijn.

Vriendelijke groet , Jaap
 
Als je met Google zoekt, kom je ook filmpjes bij YouTube tegen hier over.
Je moet volgens mij wel thuis zijn in die code om het voorelkaar te krijgen.
Als je zo'n filmpje bekijkt, is het dus wel mogelijk.
Ik wens je veel suc6.
 
de Standenlijst ook laten plaatsen op de website van de biljartvereniging
Dus dat zit nu niet in de macro? Dat zou dan toch het eerste zijn wat je zou verwachten. Kan dat überhaupt wel?
Als een week later... Is dat dan zo veel werk om eens in de week te plaatsen? Ik zie ook geen macro en voorbeeldbestand of is dat allemaal privacygevoelig of om een andere reden?

Maar goed, ik heb er net als ExcelAmateur geen verstand van. Ik begrijp alleen niet dat EA dan niet even naar aanleiding van zijn tekst in post 4 een link plaatst.
 
Bedankt.:thumb:
 
Wat aanvullende informatie.

De bestaande macro welke de standenlijst bijwerkt ,
slaat deze lijst op als PDF in een mapje C:\Documenten\Standenlijst. (Word iedere week overschreven)
Nu wil ik deze macro uitbreiden met een opdracht het bestand wat te vinden is in het mapje C:\Documenten\Standenlijst
te plaatsen op het webadres van de vereniging.
Als een week later er weer gespeeld is dan zal deze macro de nu vernieuwde standenlijst op het web moeten plaatsen
d.m.v. de oude te overschrijven.

Ik hoop dat ik met deze informatie wat meer duidelijk heb verschaft wat misschien tot een oplossing tendeerd.
Vriendelijke groet , Jaap
 
Volgens mij is helemaal duidelijk wat de bedoeling is. Forumleden willen graag helpen dus er zal wel wat aan de hand zijn. Of het is onmogelijk of te moeilijk. Ook ontbreekt een voorbeeldbestand en de bestaande macro. Dat willen ze op dit forum altijd zien.

Ik kan en ga verder niet oordelen over deze vraag. Ik kan je niet helpen, dat is duidelijk. Succes verder.
 
Ja ik denk ook dat het een probleem is wat je niet zomaar oplost.
Er zitten , denk ik , veel haken en ogen aan en dat kost tijd om dan tot een werkende oplossing te komen.
Ik wacht maar af.

Bedankt:thumb:
 
Overleg het even met de beheerder van de website. Het bestandje zal waarschijnlijk geüpload moeten worden naar een bepaalde locatie. Binnen de website zal er dan een koppeling met dit bestandje gemaakt moeten worden. Lijkt mij allemaal niet heel complex. (zonder kennis van zake).
 
Vraag is niet opgelost maar de website-beheerder blijft het wel handmatig vernieuwen.
Een ieder bedankt voor het meedenken.
Verdere actie niet nodig.

vriendelijke groet, Jaap
 
Je vraag is simpel op te lossen.

Als je zelf geen vragen van helpers beantwoordt, krijg je die niet.
 
snb,

Bedankt voor uw reactie!

Ik heb met de website-beheerder gesproken en deze heeft mij het volgende adres gegeven
http//zijn naam/page5.html
Verder weet hij ook niet welke info er nog meer nodig is. Hij is een leek op VBA-gebied


De standenlijst , waar het om gaat , heb ik door de macro op het volgende adres geplaatst.
"C:\Temp\standenlijst.jpg"

Verder is mijn kennis van websites nihil en weet ik totaal niet hoe dit aan te pakken en
welke info er nog meer nodig is om dit probleem tot een goed einde re brengen.

Vriendelijke groet,
jaap
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan