Waar gedeelde map in android in vbox ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
557
Waar gedeelde map in android in vbox ? Heb geïnstalleerd want word om oren geslagen met apps, en noodzakelijkerwijs zal het misschien eens moeten. Bv uitzendbureau's hebben soms er één voor makkelijk vinden werk (vooral korte klus denk ik, voor wat er toe doet). Heb nu een gedeelde map gemaakt, zodat programma met hoofd besturing kan uitwisselen, maar vind 'm nergens in android terug, iemand idee waar te zoeken?
Ps ramp voor mij op zich, waar ben ik aan begonnen dacht ik, ook op pc nog gewoon via classic shell oude manier van pc gebruik, dit dan nogal een doolhof, nou ja, zien wel weer. ga ik ondertussen even zoeken of ook soort classic shell voor mr robot te vinden is, doeg.


Ps als iemand ook toevallig idee heeft hoe op te lossen dat ik eerst stuk of 5 stappen aan begin steeds opnieuw moeten, dan is dat ook heel welkom, was 't nog ff. Tijdsinstelling, verbinden met gmail, accepteren doorsturen locatiegegevens en nog één en ander. Vast bedankt misschien, tsûûss.
 
Laatst bewerkt:
een warrig verhaal waar geen touw aan vast te knopen is.
wat wil je doen en op welk apparaat
 
Laat maar, geen classic shell voor android, dus zal toch weinig mee kunnen. Dus deze kan dicht, om mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan