`Geen toegang voor sophos

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fredemel

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Berichten
114
Ik heb een tijd geleden sophos home geïnstalleerd. Nadat ik 'm heb verwijderd, krijg ik mails... Nou, akkoord, maar ik heb geen interesse meer in hun (agressiviteit....)
Nu krijg ik zelfs meldingen dat zij een security threat hebben gevonden in mijn PC (C-schijf)..... Dit ZONDER mijn toestemming....!!!!!:evil:
Wat kan ik daar aan doen?
Hoe kom ik achter hun oip-adres, zodat ik die kan blokkeren (firewall?)
Ik dit wettelijk onrechtmatig? Kan ik hun daarvoor aanklagen?
Kortom, ik ben erg "pissed off" dat IEMAND zomaar mijn PC kan doorzoeken.
Graag jullie hulp.
 
Nu krijg ik zelfs meldingen dat zij een security threat hebben gevonden in mijn PC (C-schijf)..... Dit ZONDER mijn toestemming....!!!!!
Wat kan ik daar aan doen?
Hoe kom ik achter hun oip-adres, zodat ik die kan blokkeren (firewall?)
Ik dit wettelijk onrechtmatig? Kan ik hun daarvoor aanklagen?
Be chill! Neem een kop thee ofzo!

Blijkbaar scant Sophos vanzelf op je PC, en heb je toevallig gewoon een 'security threat'.
En over aanklagen....... Woon je in Amerika? Dan komt alles goed, en anders wens ik je veel succes!
 
Geen toegang voor sophos

Edmoor bedankt voor de info. Ga ik proberen.
PHP4U, jammer voor uw cynisme. Ik vind het een principe kwestie.
Ik weet niet hoe u reageert als iemand, zonder toestemming!, uw huis binnen komt en stelt dat uw voordeur geen veilig slot heeft.........
Zo zie ik dat ook met mijn PC/netwerk (zakelijk). Onrechtmatige toegang vind ik absoluut onacceptabel...!

Vandaar ook mijn 2e verzoek hoe ik aan hun ip-adres kan komen zodat ik ze kan blokkeren....
Iemand een oplossing.......?
 
Wat je 2e verzoek betreft denk ik dat het deïnstalleren niet goed of onvolledig is gegaan en er dus nog wat achter gebleven is dat je PC blijft controleren. De bedoeling van mijn suggestie om de Revo Uninstaller te gebruiken is om een volledig correcte deïnstallatie te doen zodat er niets achter blijft.
Revo kan dit uitstekend.

Iets doen met welk IP adres dan ook zal hierin niet helpen.
Er is niemand van Sophos bezig op je PC.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan