outlook 365

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronhoo

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
146
Ik heb het pst bestand van mijn outlook 365 op mijn NAS staan.
Sinds de nieuwe update van gisteren van W10 pro, krijg ik steeds de melding dat het outlook bestand pst geen gegevensbestand ost is.
Ik heb het pst bestand op mijn lokale harde schijf en een nieuw profiel aangemaakt, nu werkt die goed.
Wat gaat er verkeerd, en hoe kan ik het pst bestand weer benaderen op mijn NAS?
 
Laatst bewerkt:
bedankt, ik kon nergens een telefoonnummer vinden, ik ga morgen maar eens bellen
 
Nou,
na 3/4 uur aan de telefoon en 5 keer doorverbinden, krijg ik te horen dat ze mij niet kunnen helpen, omdat ik een office pro plus gebruik die ik (legasl) privé gebruik :evil:
Jammer dat men zo'n monopolie positie heeft.
 
Mount je die NAS als lokale schijf?
Of gebruik je iets als \\NAS of \\ip-adres ?
Kan zijn dat de update van Win10 eea verstoord heeft en zelfs een bug zou kunnen zijn?
Met welk protocol werkt de NAS als er een mount optie is? Neem dan die tool die het aankan en mount hem als lokale schijf met schijfletter.
Als dat werkt ben je iig "gered".
Als er weer een updat van MS komt kun je altijd nog de oude manier proberen, als je dat nog wilt...

Edit:
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4034314/smbv1-is-not-installed-by-default-in-windows
Er zijn ook SMB problemen geweest na updates, loop dat na of jij er ook last van heb.
Eea heeft met security te maken, lees dus na.
Als jouw NAS alleen met V1 overweg kan en V2 is nu geïnstalleerd zou dat wellicht een verklaring kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
route 99
Ik heb een ds218+, V1 en V2 zegt mij eigenlijk niets.
Ik heb mijn nas als A schijf geconfigureerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan