ms edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

martij

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2018
Berichten
7
iemand een idee hoe ik dit op kan lossen met edge naar het verwijderen van ad-ware via malwarebytes krijgt ik nu bij edge deze melding INET_E_RESOURCE_NOT_FOUND systeem hersteel een opnieuw de brouwser instellen via apps een onderdelen al geprobeerd altijd wat met die teerling windows naar windows vista is windows 10 nog een grotere mislukkeling
 
Open a window en ******* de pc het raam uit. Bedoel je krijg de ******?

Heb zelf geen MS Edge en W10. Bestudeer het zelf even.
 
als jij alles zo goed weet maar om zit je dan op een topic site deze site is bedoelt om vragen de stelen als je somige vragen dom vind dan moet je niet op deze site kommen niet ieder een weet alles
 
Vragen stellen staat vrij, maar het doet ons wel goed als je vertelt wat je al gevonden en geprobeerd hebt. Een tirade over Windows boeit ons niet, dan zijn we meer geneigd om te zeggen dat je maar moet overstappen op Apple of Linux. ;)

Ook raad ik aan om even op je spelling te letten, zodat we je goed begrijpen. Veel browsers hebben een spellingcontrole.
 
Laatst bewerkt:
als jij alles zo goed weet maar om zit je dan op een topic site deze site is bedoelt om vragen de stelen als je somige vragen dom vind dan moet je niet op deze site kommen niet ieder een weet alles

Niet te volgen. Waar staat dat ik de vraag dom vind? En ook al is die dom, kan mij niets schelen. Ik neem zelfs de moeite om de foutmelding op te zoeken en de vraag met humor te beantwoorden. Je kunt niet verwachten dat als ik geen W10 en Edge heb dat ik al die items op de link ga nakijken, immers ik kan niets verifiëren.
 
Een tirade over Windows boeit ons niet, dan zijn we meer geneigd om te zeggen dat je maar moet overstappen op Apple of Linux. ;)
Precies.
Daarnaast heeft het niks met Windows te maken.
Ik denk dat MalwareBytes tevens de DNS adressen heeft gewijzigd om redirections te voorkomen.
Herstel dus je DNS instellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan