2 verschillende USB-sticks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik heb 2 verschillende USB-Sticks waar Win10 Prof x-64 versie 1803 NL op staat.

Als vanaf USB-stick A) Win10 installeer, dan krijg ik een foutmelding wanneer alles gekopieerd is, en ik moet weer opstarten Foutmelding: oxC1900101-ox200017

Als ik vanaf USB-stick B) Win10 installeer, krijg ik die foutmelding niet.

Maar......... ik kan geen verschil zien aan de inhoud van beide USB-sticks.

Is dit misschien met één of ander testprogramma na te zien.

Oh ja, ik heb voordat ik deze USB-sticks in gebruik nam, ze beide 2x geformatteerd.

Wie kan hierbij raad geven?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Raad-1: Gebruik B.. die werkt immers goed....
Raad-2: Voor A. Als een volledige format niet helpt? Zoek dan zoek ff een tool waarmee je de usb stick checken kunt.
 
Laatst bewerkt:
Hallo route99

Dat begrijp ik, maar welke tool, is hier maatgevend.

Volgens mij helpt nog wel een "Diep Formattering", dat wil dus zeggen als je formatteert, dat vinkie weghalen, dat staat vóór snel formatteren

Of heb jij een betere optie?

Met vriendelijke groet
Dukkel
 
Geen idee. heb het nog nooit nodig gehad. Ik google gewoon en meestal is er wel wat te vinden......
 
Hallo route99

Ik zal beginnen met Low Format

MVG
Dukkel
 
De hele vraag deugt qua opzet niet. Ik heb twee verschillende USB-sticks! Dan volgt een verhaal met de suggestie dat beide identiek zijn. Omdat de één anders werkt dan de ander, moet aangetoond worden met software waar het verschil dan zit.

Niet in de formattering immers ze zijn beide twee maal geformatteerd. Lijkt mij verder toeval want nergens is te vinden dat die error USB-stick gebonden is. Je kunt overal wel een probleem van maken, maar ook doen wat route99 schrijft: Raad-1: Gebruik B.. die werkt immers goed....

Volgens mij helpt nog wel een "Diep Formattering", dat wil dus zeggen als je formatteert, dat vinkie weghalen, dat staat vóór snel formatteren

Ik zal beginnen met Low Format

Wat bedoel je daar met: 'volgens mij helpt'? Tegen wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan