Window 10 update versie 1803

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mammoth

Verenigingslid
Lid geworden
2 aug 2002
Berichten
371
Beste help mij.
Heb 3x geprobeerd om de laatste update versie 1803 te installeren. Maar aan het einde zet hij steeds de vorige versie terug.
Ik krijg bij fouetmelding steeds een andere code fout.
Weet iemand wat er aan de hand is. Heb nooit eerder problemen gehad met updaten.
Vr gr mammoth
 
Als je wat meer details hebt, zoals foutmeldingen en codes. Dan kunnen we gerichter zoeken naar een oplossing.
Nu is het behoorlijk gissen....
 
Bedank voor je reactie. De foutmelding die ik nu had bij mislukte installatie is 0xc1900101.
Kreeg bij de eerste mislukte installatie een melding dat ik dat later nog een moest proberen. Lukte dat niet dan moest ik op een link klikken op het internet.
Daar kon ik een proggie downloaden WU170509. Dat heb ik gedaan en uitgevoerd. Deze gaf toen weer dat de problemen opgelost waren. Niet dus.
 
Ik zal hem vandaag nog eens installeren en goed opschrijven wat de meldingen zijn. Maar volgens mij heb ik geen Error melding gehad.
Zo gauw ik wat meer weet zal ik het je mededelen.
Vr Gr
 
[PHP4U bedankt voor je reactie. Wat ik heb gedaan is het volgende: heb met acronis een backup terug gezet van januari 2018. maar ook daar wilde de Windows update 1803 niet installeren. Alle updates haalde hij binnen maar bij het installeren van de update 1803 ging hij aan het einde de vorige versie terug zetten
Helaas krijg ik geen error code. Alleen een fout melding 0xc1900101 ook de fout melding 0x80246010 heb ik een keer gehad Inmiddels ben ik wel meer dan 20Gb van mijn 500 Gb Sdd kwijt en waar die zijn weet ik niet. Wel stond Windows ~BT er op geen Windows.old.
Windows ~bt heb ik verwijderd met schijfopruiming. Heb ook gezocht op Internet maar kan geen oplossing vinden.
Nu ik dit stuur is windows weer automatisch aan het installeren zie ik. Kan ik deze niet blokkeren? Wan hij gaat straks steeds weer de pc op starten.
Hoop dat jullie mij kunnen helpen.
 
Beste PHP4U, ter informatie. Tig mensen hebben hetzelfde probleem als ik.
Heb het proggie Wushowhide gedownload (gratis) met dit proggie kun je de update als Hide aanmerken. De update moet al wel op de pc staan maar nog niet geïnstalleerd zijn.
Heb nu geen last meer van de update 1803. En staat nu ook niet meer op de pc.
Uiteraard kun je met dit proggie de Hide ook weer ondedaan maken.
Vr gr Mammoth
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan