Bitdefender en Windows defender

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
164
Hallo allemaal,

Ik heb bitdefender antivirus plus 2018 gekocht, en mijn vraag is welke beveiligingen ik nog van Windows moet gebruiken, zoals Windows defender kan ik die uitgeschakeld laten?

Mvg Rene
 
Geld te veel bestaat niet, kosten maar 19,90€ bij bol.com. De reden dat ik die aangeschaft is dat ik dat beter vind om alles betaalde versie te hebben. Windows defender staat nu uit maar soms springt hij aan.
 
Beetje vreemd. Ik moest echt zoeken wat die uitvoering kan. Het product moet zelf in- en uitschakelen van Windows wat nodig is. Bitdefender Antivirus Plus 2018 heeft volgens de productbeschrijving geen firewall en dat moet Windows dus doen. Kun je nakijken onder de Beveiligingsopties van Windows. Windows defender heb je dan niet meer nodig en kun je uitschakelen want twee beveiligingsproducten leveren vaak conflicten op.

Wat mij opvalt op die pagina is de opdringerige reclame. Het woord beste komt 'tig' keer voor. Wat de klanten zeggen is eenzijdig en erg ongeloofwaardig want alle klanten gebruiken de term 'beste'. Ook de term 'verbeterd' staat er vaak. Vraag mij dan af: 'was alles dan zo slecht'? Vreemd is dat dit product zonder Firewall is. Een geavanceerde Firewall is essentieel voor de beveiliging.

Dat is niet duur. Doe wat je zelf wilt en let gewoon op of het product zaken goed beveiligd. Problemen zit niemand op te wachten.
 
Laatst bewerkt:
Geld te veel bestaat niet, kosten maar 19,90€ bij bol.com. De reden dat ik die aangeschaft is dat ik dat beter vind om alles betaalde versie te hebben. Windows defender staat nu uit maar soms springt hij aan.

En wat is daar dan beter aan?
Virus definities zijn precies hetzelfde en die is het belangrijkste, maar goed, je hebt hem al en in die link staan vele manieren om Defender uit te zetten, via de services gaat het gemakkelijkst.

Was ook de bedoeling dat je ging kopen, reclame.............gelukt.
 
Ik heb wel geld teveel, maar ga dat zeker niet aan de grote klok hangen.
 
windows Defender is serieus verbeterd sinds het begin van Defender, als je windows 10 hebt natuurlijk!
windows Defender heeft nu ook een extra beveiliging tegen ransomware!
De virusdefinities zijn ook sterk verbeterd sinds het begin van Defender .... ik gebruik Defender en Malwarebytes tezamen als beveiliging en dit werkt prima, had heel lang Avast gebruikt en wou nu eens iets anders proberen ;)
 
Het klopt dat deze geen firewall heeft, het is geen internet security, deze staat onder Windows aan, en Windows defender staat nu uit.
Bedankt voor alle reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan