Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: excelbestand met dynamische afbeelding automatisch bijwerken

Junior Member
    Vraag is niet opgelost

Red face excelbestand met dynamische afbeelding automatisch bijwerken

Hallo,
    ik heb mijn probleem al eerder op 9-4 en 16-4 geprobeerd uit te leggen, maar ik ben er helaas nog niet uit.
    Ik hoop nu dat iemand mij kan helpen, want ik ga zeer binnenkort met pensioen en zie dit eigenlijk als een afscheidscadeau voor mijn afdeling
    Ik heb 2 excelbestanden bijgevoegd, 1 weekoverzicht en een dagdisplay die middels een dynamische afbeelding het dagoverzicht laat zien.
    Dit alles werkt perfect op 1 pc, maar als het displaybestand op een andere pc in het netwerk geopend wordt, dan wordt het niet automatisch bijgewerkt.
    Het derde bestand is een Wordbestand met de uitleg met schermafbeeldingen van mijn probleem.
    Iedereen alvast hartelijk dank voor alle moeite.
    mvgr.
    Ad Hoeks
    Attached Files Attached Files
    Laatst aangepast door adhoeks : 24 mei 2018 om 12:18

Giga Honourable Senior Member
    Verenigingslid

1. plaats geen bestanden die ingrijpen op het systeem van de helper !! . Verwijder die overbodige 'ontime' lus
    2. actualiseren bij openen is een eigenschap van de querytable in het bestand; dat actualiseren kun je daar instellen en hoef je dus niet te programmeren
    3. kijk bj de eigenschap 'connections' van het werkboek of daar het pad naar het weekoverzicht goed staat.
    Laatst aangepast door snb : 16 mei 2018 om 10:35
    VBA voor smarties
    VBA is een taal die je moet leren met een grammatica- en een woordenboek.

http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?f=5
    Plaats svp geen bestanden op andere sites; nadat het bestand daar verwijderd is wordt een forumdraad onbegrijpelijk voor anderen.

Junior Member
    Beste snb, excuses als ik iets teveel gestuurd heb, maar het pad naar het weekbestand staat goed, maar wordt niet automatisch bijgewerkt.

Junior Member
    Beste SNB,
    ik heb de macro weggehaald (bestand vervangen door xlsx); zou iemand nu nog eens willen kijken en met mij meedenken voor een oplossing?

Quote Origineel gepost door snb Bekijk Bericht
    1. plaats geen bestanden die ingrijpen op het systeem van de helper !! . Verwijder die overbodige 'ontime' lus
    2. actualiseren bij openen is een eigenschap van de querytable in het bestand; dat actualiseren kun je daar instellen en hoef je dus niet te programmeren
    3. kijk bj de eigenschap 'connections' van het werkboek of daar het pad naar het weekoverzicht goed staat.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Aanbiedingen