Welkomstscherm kan niet uitgezet worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene79

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
164
Best Forum leden,

Ik heb Windows 10 pro gekocht via een digitale licentie en een download voor een usb stick te maken, dat is allemaal goed gaan en Windows werkt ook goed, echter ik kan het welkomstscherm niet uitzetten.
Ik heb via Google verschillende mogelijkheden gevonden zoals via Windows+r toets net.plwiz daar uit gevinkt. Als ik naar instellingen > persoonlijke instellingen > vergrendel scherm kijk staat er boven aan een rode zin die luidt ( *sommige instellingen zijn verborgen of worden beheerd door uw organisatie). Door dit kan ik het welkomstscherm niet uitschakelen,
hoezo staat die zin er als ik geen organisatie of bedrijf heb?

Groeten,
René
 
Bedankt voor je linkjes, ik had deze echter zelf ook gevonden, ik heb het nog eens geprobeerd de zin wat hij aangaf is nu wel weg maar het welkomstscherm gaat met geen mogelijkheid uit.
 
Waarschijnlijk is het een bug in win 10, ik lees op verschillende fora dat je niet de enige bent.
Log in als Administrator, maak een register backup (regedit)>bestand (werkbalk)>exporteren(alles) naar een andere schijf of usb e/o anders.
Dan heb je altijd de mogelijkheid om de instellingen terug te zetten als een herstelpunt onverhoopt niet werkt.

Reset de gpedit, maak eerst een herstelpunt.
reset gpedit.
Als je niets probeert zul je het nooit weten, heb je de laatste updates al?
Meer opties.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt alle linkjes geprobeerd, ik heb ook het programma gedownloade wat Lange Pier mij gaf, ook dat werkt niet.
Ik moet er wel nog even iets bij vertellen, Het betreft een nieuwe HP pc waar Windows 10 home opstond, ik heb via een digitale licentie Windows 10 Pro gekocht, ik heb deze versie via een usb stick geinstalleerd zonder activatie code te hoeven gebruiken na de installatie stond hij geactiveerd als Windows 10 home Oem, en ik heb daarna bij product code mijn digitale code ingevoerd zodat hij pro werd.
 
Ik hoef niet in te loggen want heb geen wachtwoord ingesteld, ik heb ook geen Microsoft account, het probleem is dat bij het opstarten van de pc het welkomstschern waar je naam en profielfoto staat word weer gegeven dat wil ik juist weg hebben, ik heb alles al geprobeerd maar het lijkt wel of die veranderingen ik doen geen enkel effect hebben.
 
Miss. een SSD aanschaffen? als je die nog niet hebt.
Zie dat ding in nog geen seconde voorbij komen.
 
Er zit een ssd in, maar goed scherm kan blijkbaar niet uitgezet worden, ik laat het dan maar zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan