Helderheid scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

JonasRetro

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2012
Berichten
159
Hallo,

Ik heb een Acer Aspire E1-522.
Ik betwijfel me of dit kan maargoed niet geschoten is altijd mis geschoten.
Op Linux mint kon in mijn scherm heel wat minder zetten waardoor mijn batterij een pak langer meeging.
Echter staat bij Windows 10 mijn helderheid op 0% t.o.v. Linux mint is dit nog steeds een heel pak helderder.
Dus de vraag is kan ik dit zodanig instellen dat de helderheid 0% nog lager is dan nu?
Zelf denk ik van niet maar goed, Linux mint gebruiken is ook de oplossing niet want ik heb Windows nodig.
Ik zou het vooral wat minder helder willen omdat ik vaak in donkere ruimte's werk en dan is 0% nog steeds redelijk krachtig.

Alvast bedankt
 
Hoi,
Hier een uitgebreide review van jouw laptop (Eng).
Hopelijk heb je er wat aan, over de scherminstellingen wordt uitgebreid aandacht aan besteed.
 
Laatst bewerkt:
Beste,
Dank voor uw bericht.
Ik was jammer genoeg dit topic uit het oog verloren.
Ik bedoelde eigenlijk dat de achtergrondverlichting die je kan instellen op Windows nog altijd veel krachtiger is.
Ik heb een dualboot met Linux mint en daarop is 0% echt geen achtergrondverlichting en 10% is zeer weinig achtergrondverlichting maar perfect in donkere ruimtes.
Op Windows is 0% nog steeds zo krachtig dat je gewoon last van je ogen krijgt als je in een donkere ruimte werkt.
Dus ik vroeg me gewoon af of ik op Windows die achtergrondverlichting ook nog donkerder zou kunnen krijgen als 0%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan