PC crash na windows update 10, kan locatie niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzolini

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2006
Berichten
257
Op het einde van de superlange installatieprocedure van de nieuwe update van windows 10 die automatisch gebeurde kreeg ik volgend scherm.

Daarna kan ik niets doen met de PC , al enkele keren terug opgestart en geprobeerd naar een vorige versie te herstellen en dit lukt ook niet, ook niet naar een herstel punt. Frustrerend vooral omdat de procedure bijna volledig automatisch verloopt.:(

Heeft er iemand tips om dit probleem op te lossen?

screenshotfoutmelding.JPG
 
tis een asus laptop, pc is tijdens installatie niet uitgevallen had constant stroom.

Goed ik kan dit bestand downloaden en op een usb stick zetten maar start dit programma automatisch op? Ik kan geen bestanden selecteren op mijn pc enkel kan ik via een omweg de mappenstructuur zien.
Welke hardware?

En ding is volledig van de spanning geweest?

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Op een USB stick zetten en ermee opstarten, heb je ook nog wat repair opties.
Of gelijk doen of ISO downloaden en met Rufus een stick freubelen.
 
Probeer onder de opstartopties in het BIOS van de laptop de USB stick als eerst opstartmedium te zetten. Misschien kun je de installatie dan nog herstellen.
Toevallig vanavond een ASUS laptop meegekregen van familie met exact hetzelfde probleem, en was ook van plan om op deze manier de laptop te herstellen.
De laatste update -en ik neem aan de april update van Windows- heeft de Win10 installatie van de ASUS laptop volledig om zeep geholpen. Ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden, maar ik ga van recovery uit, of een schone install van Win10.
 
Laatst bewerkt:
Is dat dan naar Advanced => USB configuration dat ik moet gaan? Of hoe doe je dat? Ik heb nog nooit iets in BIOS aangepast.
Plaats hij dat EXE bestand dan automatisch bij installatie op mijn lokale C schijf? En moet ik vrezen dat mijn data op de D schijf na installatie weg?

Probeer onder de opstartopties in het BIOS van de laptop de USB stick als eerst opstartmedium te zetten. Misschien kun je de installatie dan nog herstellen.
Toevallig vanavond een ASUS laptop meegekregen van familie met exact hetzelfde probleem, en was ook van plan om op deze manier de laptop te herstellen.
De laatste update -en ik neem aan de april update van Windows- heeft de Win10 installatie van de ASUS laptop volledig om zeep geholpen. Ik hoop dat daar nog wat aan gedaan kan worden, maar ik ga van recovery uit, of een schone install van Win10.
 
Hoi.

Vanaf de USB opstarten doe je zo met de ASUS laptop. In het BIOS opstartmenu kun je daarna je USB stick selecteren. Je krijgt opties voor herstel van je installatie zoals systeemherstel, opstartherstel, of terug gaan naar vorige installatie.
Je kunt ook kiezen voor "Uw computer herstellen" bij een nieuwe installatie.
Al deze opties hadden bij mij geen nut. Ik hoop voor jou dat het wel lukt, en je de install nog kunt herstellen.
Mocht dat niet het geval zijn kun je dit nog proberen.

Veel succes ermee, en ik hoop dat je je bestanden of install nog terug kunt krijgen. Bij mij lukt dat niet meer, en ben voor een schone Win10 install gegaan.
 
Ik heb hetzelfde probleem.

Maar, ik heb de laptop nu verbonden met een kabel en kan (hoe weet ik niet meer; in ieder geval niet op de normale manier) op het net. Ik tik dit op de lap die "niet werkt"
Al klikken kwam ik ook het volgende tegen:
pas c\windows\diagnostics\system/networking
en fout code 0x80070426.

Op het net las ik dat ik windows defender dan moets uitschakelen via taakbeheer.
Dit heb ik gedaan, maar het geschetste probleem blijft bestaan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan