Tabeleigenschappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjoef

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2009
Berichten
270
Hallo, ik creëer met behulp van VBA een tabel in een word document. Nu wil ik de tabeleigenschappen aanpassen. En dan de volgende optie.....

Tabeleigenschappen
Opties
en dan bij de Standaardcelmarges de "Boven" instellen op 0,1

iemand enig idee?

Jos
 
Waarom maak je niet een Worddocument met een tabel erin en roep je die vervolgens op met VBA vanuit Excel ? (het sjabloon-principe).
 
Omdat de gegevens die in de tabel komen te staan uit een gekoppeld databestand komen. En dat databestand kan niet 2 keer geopend worden. Het word document maakt ook gebruik voor andere gegevens van dat databestand.
 
Ik denk niet dat je de suggestie hebt begrepen.

En het lijkt dat je onvolledige informatie hebt verstrekt in je aanvangsvraag.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij hoefde ik ook geen informatie te geven:D Ik heb gewoon gevraagd of de bovenmarge van een cel in te stellen is via VBA. Zoals bij columns(1).width een breedte op te geven is. Maar dan voor de bovenmarge.

Jos
 
Neem een macro op en pak de gewenste regel er uit. Dit soort macro’s kun je op deze manier heel makkelijk zelf fileren.
 
Neem een macro op en pak de gewenste regel er uit. Dit soort macro’s kun je op deze manier heel makkelijk zelf fileren.

Octafish, dat heb ik geprobeerd maar ik kon de tabeleigenschappen niet selecteren in de opname modus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan